Ως εργαζόμενη μητέρα 5 παιδιών, θα ήθελα να διαμαρτυρηθώ για το νέο Νομοσχέδιο περί μετεγγραφών των παιδιών μας. Νομίζω ότι οι δυσκολίες μιας πολύτεκνης οικογένειας δεν είναι μόνον οικονομικής φύσεως αλλά και κοινωνικής και ψυχολογικής:
•Ένα παιδί πολύτεκνης οικογένειας υστερεί σημαντικά στην προετοιμασία για τις εξετάσεις όχι μόνον διότι δεν έχει την ιδιαίτερη φροντιστηριακή προετοιμασία των άλλων παιδιών αλλά και γιατί οι συνθήκες μελέτης μέσα στο σπίτι του δεν είναι και οι καταλληλότερες (πολλά άτομα, φασαρία, στενότητα χώρου κ.λπ.),
•Επιπλέον, μια πολύτεκνη μητέρα, σε περίπτωση που το παιδί της περάσει σε κάποια άλλη πόλη, δε έχει τη δυνατότητα και το χρόνο (όσο και αν το θέλει) να το επισκέπτεται και να το φροντίζει, όπως θα έκανε οποιαδήποτε άλλη μητέρα φοιτητή,. πολύ δε περισσότερο εάν δυο ή τρία ή και τέσσερα παιδιά της σπουδάζουν σε διαφορετικές πόλεις.
•Τέλος, καθώς οι μετεγγραφές των παιδιών μας ήταν ένα από τα τελευταία προνόμια που μας παρείχε η Πολιτεία, αισθανόμαστε πλέον χωρίς καμία υποστήριξη και χωρίς έστω μια ελάχιστη αναγνώριση του δύσκολου έργου που αναλάβαμε (οικιοθελώς βέβαια) στη ζωή μας.
Ως δε Καθηγήτρια στα ΤΕΙ πάνω από μια δεκαετία και έχοντας διατελέσει πολλές φορές μέλος Επιτροπών μετεγγραφών, θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι ουδέποτε ο αριθμός των πολυτέκνων ήταν τόσο μεγάλος ώστε οι μεταγραφές τους να δημιουργήσουν πρόβλημα στο Ίδρυμά μας.
Ως εκ των ανωτέρω, θα σας παρακαλούσα να λάβετε υπόψη τη διαμαρτυρία μας και να αντικατασταθεί η απλή μοριοδότηση της παρ.7.ε, των πολυτέκνων και των τέκνων τους με 2 μόλις μόρια, με την προσθήκη στο άρθρο 12 παρ., μετά το τέλος της περιπτώσεως β,΄ και της κατηγορίας των πολυτέκνων και τέκνων πολυτέκνων, οι οποίοι να δικαιούνται μετεγγραφής στην πλησιέστερη Σχολή του τόπου κατοικίας τους.
Ως εργαζόμενη μητέρα 5 παιδιών, θα ήθελα να διαμαρτυρηθώ για το νέο Νομοσχέδιο περί μετεγγραφών των παιδιών μας. Νομίζω ότι οι δυσκολίες μιας πολύτεκνης οικογένειας δεν είναι μόνον οικονομικής φύσεως αλλά και κοινωνικής και ψυχολογικής: •Ένα παιδί πολύτεκνης οικογένειας υστερεί σημαντικά στην προετοιμασία για τις εξετάσεις όχι μόνον διότι δεν έχει την ιδιαίτερη φροντιστηριακή προετοιμασία των άλλων παιδιών αλλά και γιατί οι συνθήκες μελέτης μέσα στο σπίτι του δεν είναι και οι καταλληλότερες (πολλά άτομα, φασαρία, στενότητα χώρου κ.λπ.), •Επιπλέον, μια πολύτεκνη μητέρα, σε περίπτωση που το παιδί της περάσει σε κάποια άλλη πόλη, δε έχει τη δυνατότητα και το χρόνο (όσο και αν το θέλει) να το επισκέπτεται και να το φροντίζει, όπως θα έκανε οποιαδήποτε άλλη μητέρα φοιτητή,. πολύ δε περισσότερο εάν δυο ή τρία ή και τέσσερα παιδιά της σπουδάζουν σε διαφορετικές πόλεις. •Τέλος, καθώς οι μετεγγραφές των παιδιών μας ήταν ένα από τα τελευταία προνόμια που μας παρείχε η Πολιτεία, αισθανόμαστε πλέον χωρίς καμία υποστήριξη και χωρίς έστω μια ελάχιστη αναγνώριση του δύσκολου έργου που αναλάβαμε (οικιοθελώς βέβαια) στη ζωή μας. Ως δε Καθηγήτρια στα ΤΕΙ πάνω από μια δεκαετία και έχοντας διατελέσει πολλές φορές μέλος Επιτροπών μετεγγραφών, θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι ουδέποτε ο αριθμός των πολυτέκνων ήταν τόσο μεγάλος ώστε οι μεταγραφές τους να δημιουργήσουν πρόβλημα στο Ίδρυμά μας. Ως εκ των ανωτέρω, θα σας παρακαλούσα να λάβετε υπόψη τη διαμαρτυρία μας και να αντικατασταθεί η απλή μοριοδότηση της παρ.7.ε, των πολυτέκνων και των τέκνων τους με 2 μόλις μόρια, με την προσθήκη στο άρθρο 12 παρ., μετά το τέλος της περιπτώσεως β,΄ και της κατηγορίας των πολυτέκνων και τέκνων πολυτέκνων, οι οποίοι να δικαιούνται μετεγγραφής στην πλησιέστερη Σχολή του τόπου κατοικίας τους.