Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 48: Θέματα Ιδιωτικών Σχολείων, Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων ΓλωσσώνΣχόλιο του χρήστη Μιχάλης Γράβας | 24 Ιουνίου 2015, 15:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητέ Υπουργέ υποχρέωση της πολιτείας είναι να κάνει ευκολότερη τη ζωή των πολιτών της λειτουργώντας με κανόνες. Εδώ όμως αναφορικά με το επάγγελμα μου (ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΣ) μόνο αυτό δεν γίνεται. χωρίς να καλέσετε τον κλάδο μου για να μάθετε την άποψη του για τα θέματα που σας απασχολούν αποφασίσατε για εμάς ,χωρίς εμάς και ζητάτε να υλοποιήσουμε τις επιθυμίες σας εμείς, πληρώνοντας με τους όρους που εσείς βάζετε, αντί να έχουμε συναποφασίσει όλοι μαζί (εργοδότες-εργαζόμενοι-πολιτεία). Βάζετε κανόνες απαράδεκτους και στην ουσία ανεφάρμοστους γιατί δεν έχετε για μια ακόμη φορά γνώση της καθημερινότητας και της φύσης της εργασίας μας. Τα δεδομένα αλλάζουν πολλές φορές και συνήθως πολύ γρήγορα και καλούμαστε να τα υποβάλλουμε στο υπουργείο εργασίας ,αρα ΠΡΟΤΑΣΗ 1 ,ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ, να πάρει τα στοιχεία το υπουργείο σας από το ΕΡΓΑΝΗ. κάνετε τη ζωή των πολιτών απλούστερη ,δεν είναι δύσκολο. Πρόταση 2 υποβάλλω τους εργαζομένους μου στο παιδείας-δευτεροβάθμια έως το τέλος Οκτωβρίου όπως ίσχυε και όποτε άλλοτε έχω αλλαγή (προσθήκη-αποχώρηση) και μέσα από το σύστημα ΕΡΓΑΝΗ βρείτε τα υπόλοιπα που χρειάζεστε εσείς. υποβάλλω το αρχικό μου πρόγραμμα η το σταθερό, όπως στην επιθεώρηση εργασίας το Νοέμβριο και τον αριθμό των τμημάτων και των μαθητών την ίδια περίοδο. δεν πρέπει να γίνονται αυτά όταν αρχίζει η σχολική χρονιά ,εγγραφές ,μαθήματα ,πίεση άρα πιθανότητα λάθους. Το πρόγραμμα μας αλλάζει σε ανύποπτο χρόνο και για διάφορους λόγους. η δουλειά μας είναι μέσα στην τάξη όχι στη γραφειοκρατία σας. Μιλάτε προσβλητικότατα για τον έλληνα φροντιστή ,χωρίς να έχετε το δικαίωμα και χωρίς να μας έχετε εξασφαλίσει ίσους όρους εργασίας , όχι ευνοϊκότερους και ταυτόχρονα τιμάτε τον καθηγητή του Δημόσιου σχολείου γιατί κάνει τη δουλειά του, που συνήθως ανταγωνίζεται αθέμιτα την εργασία μας (στη μεγάλη πλειονότητα) παραδίδοντας τα απογεύματα ,τις αργίες και τις Κυριακές, στις διακοπές του Πάσχα και των Χριστουγέννων ,παράνομα ιδιαίτερα μαθήματα ακόμη και σε μαθητές της ίδιας της τάξης του, χωρίς κανόνες, μαύρα και με ασφάλεια αφού η πολιτεία αδυνατεί να εντοπίσει την παράνομη δραστηριότητα του, να τον τιμωρήσει και να τον αποβάλλει από το δημόσιο σχολείο όταν βρισκόμαστε στο έτος 2015.Βουβαμάρα για το θέμα αυτό. Πρόταση 3 στην επικαιροποίηση των αδειών μας αντί να ζητάτε μόνο μια υπεύθυνη δήλωση για μη μεταβολή των στοιχείων και το παράβολο ζητάτε να φέρουμε ένα κάρο χαρτιά που η πολιτεία κατέχει. ζητήστε τα μόνοι σας. Διατηρούμε θέσεις εργασίας ,συνεισφέρουμε στο κράτος με τους φόρους μας και τις εισφορές μας, απασχολούμε ανθρώπους που ζουν τις οικογένειες τους και με τους κανόνες που θέτετε πολύ φοβάμαι ότι θα χαθούν πολλές θέσεις εργασίας, ενώ ο στόχος σας είναι ακριβώς ο αντίθετος. συμβάλλουμε πολλαπλά στις τοπικές κοινωνίες όπου δραστηριοποιούμαστε ο καθένας μας ,με τη συνεργασία μας με διάφορες άλλες επαγγελματικές ομάδες πράγμα το οποίο πάλι εσείς ουδόλως φαίνεται να συνυπολογίζετε. όσο για το εκπαιδευτικό μας έργο αυτό το γνωρίζει καλύτερα η κοινωνία που μας εμπιστεύεται και μας επιλέγει κάθε χρόνο και μας θεωρεί ίαση και όχι ‘πληγή’ κατά τα λεγόμενα σας . αυτά είναι λίγα από αυτά που σκέπτομαι για το νομοσχέδιο σας και πιστεύω να σας αλλάξω τη γνώμη τουλάχιστον σε κάποια με εκτίμηση Μιχάλης Γράβας Φροντιστής Μαθηματικός Τέλος σαν υστερόγραφο συνυπογράφω και εγώ τις παρακάτω γραμμές Αξιότιμοι κύριοι, από τη διατύπωση των επιμέρους διατάξεων του άρθρου 48 γίνεται αντιληπτό ότι πρόκειται για φωτογραφικές ρυθμίσεις εναντίον των φορέων της μη τυπικής ιδιωτικής εκπαίδευσης. Προφανώς οι ιθύνοντες αδιαφορώντας για τον ουσιαστικό διάλογο επιλέγουν μονομερώς τους συνομιλητές και «συμμάχους» τους αδιαφορώντας επιδεικτικά γι’ αυτούς που δομούν και λειτουργούν ένα φροντιστήριο. Με τις παραγράφους 2 και 3 ο έλεγχος των φροντιστηρίων ως προς τα προγράμματα, τα τμήματα και τους εργαζόμενους επιστρέφει στα κατά τόπους γραφεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και από εκεί στις διευθύνσεις του Σώματος Επιθεωρητών Εργασίας (ΣΕΠΕ) και στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ. Δηλαδή, αντί να ακολουθηθούν μέθοδοι απλοποίησης των διαδικασιών δημιουργούνται πρόσθετες γραφειοκρατικές υποχρεώσεις. Επιπλέον στο μυαλό του συντάκτη υπάρχει μόνο η κρατική αντίληψη του οργανωτικού ελέγχου ενός εκπαιδευτικού φορέα, αφού «σκοπίμως αγνοεί» ότι τα φροντιστήρια οργανώνουν τα προγράμματά τους σύμφωνα με τις ανάγκες υποστήριξης των μαθητών τους -και όλα αυτά δηλώνονται στο σύστημα Εργάνη του Υπουργείου Εργασίας. Επίσης, με την παράγραφο 6, ορίζονται οι 21 ώρες απασχόλησης για την πλήρη ασφάλιση 25 ενσήμων του εκπαιδευτικού των φροντιστηρίων. Στα κρατικά σχολεία ως πλήρες ωράριο ορίζονται οι 23 ώρες, ενώ σε αυτές προστίθενται και διοικητικά καθήκοντα 7 ωρών (σύνολο 30 ώρες). Στην περίπτωση αυτή το Υπουργείο Παιδείας -ως άλλο Υπουργείο Εργασίας – υπερβαίνει τις αρμοδιότητές του και αυθαιρετεί ορίζοντας το ωράριο εργασίας σε ιδιωτικές επιχειρήσεις εκπαίδευσης -γεγονός που προβληματίζει ως προς τη σκοπιμότητα, αλλά και προκαλεί ερωτηματικά ως προς το σύννομο περιεχόμενο αυτής της διάταξης. Περιέργως –αν και το υπουργείο αποπειράται να «τακτοποιήσει» την εκπαίδευση- δεν γίνεται αναφορά στην εκπαιδευτική παραοικονομία, η οποία ενδημεί και ανδρώνεται στο χώρο των ιδιαιτέρων μαθημάτων από επίορκους εκπαιδευτικούς του κρατικού σχολείου ή από παράνομους ιδιώτες. Από την άλλη, ενώ το υπουργείο παρεμβαίνει στη λειτουργία των φροντιστηρίων, δεν ενδιαφέρεται ούτε ρυθμίζει τα οικοδιδασκαλεία, τα οποία λειτουργούν ανεξέλεγκτα ανά τη χώρα ως επίσημα φροντιστήρια. Τα νόμιμα Φροντιστήρια ως έκφραση της μη τυπικής εκπαίδευσης υπάρχουν σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο, αλλά πουθενά δεν διώκονται ούτε επιχειρείται παρέμβαση στη λειτουργία τους σα να ευθύνονται αυτά για τα δεινά της εκπαίδευσης.