• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΑΧΜΑΖΙΔΗΣ' | 3 Δεκεμβρίου 2009, 13:45

    ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΚΕΙΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΚΡΙΝΕΤΑΙ -ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ- ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΠΑΘΕΣΤΕΡΟΥ -ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΛΗΘΕΣΤΕΡΟΥ ΙΣΩΣ- ΚΛΑΔΟΥ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΠΕ02.ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΛΑΔΟ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΑΠΟ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΕΤΕΡΟΓΕΝΗ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΟΙ ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΟΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΩΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ.ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΓΙΣΜΟΥ ΞΕΠΕΡΝΑ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ, ΕΝΩ ΑΜΕΣΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ -ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟΤΕΡΟ- ΧΡΗΖΕΙ Η ΑΧΑΝΕΣΤΑΤΗ ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ,ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ, ΝΑ ΘΙΞΩ ΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ -ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ- ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΔΑΧΤΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ (ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΜΟΝΟ 2 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΑ 4 ΕΤΗ ΣΠΟΥΔΩΝ) ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΑΡΧΑΙΩΝ, ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Ή ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ -ΚΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ- ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ, ΟΝΤΑΣ ΣΕ ΠΛΕΟΝΕΚΤΙΚΟΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ. ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΝΑΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ ΚΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΠΕ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝ) ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ, ΟΠΩΣ ΕΞΑΛΛΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΣΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΟΥ ΝΕΟΣΥΣΤΑΤΟΥ - ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ- ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ; ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΟΥΝ ΟΥΤΕ ΩΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΙ -ΚΑΘΩΣ ΣΧΕΤΙΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΧΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ '80!- ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΩΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ -ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΑΦΕΣ ΜΕ ΘΕΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ (ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΑΦΕΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ!). ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΠΑΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΕΣ, ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΨΙΛΟΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΥΛΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ, ΕΠΕΤΕΙΝΑΝ ΠΑΡΑ ΕΛΥΣΑΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.Η ΥΛΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ΑΚΑΘΟΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΗ, ΕΝΩ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ (ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΛΕΙΣΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΤΑ ΑΠΑΝΤΑ ΤΡΙΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ) ΜΟΝΟ ΣΩΣΤΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΛΗΦΘΕΙ.ΤΕΛΙΚΑ, ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΣΤΥΓΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΙΟ ΑΞΙΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ Ή ΜΗΠΩΣ Η ΟΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΝΤΑΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΤΥΧΗΣ; ΦΡΟΝΩ ΠΩΣ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΤΩΡΑ ΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ, ΟΠΟΥ ΘΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΟΛΑ ΤΑ ΕΦΟΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ (ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑ ΠΤΥΧΙΟΥ, ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΣ ΤΟΥ, ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ, ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ, ΓΝΩΣΗ Η/Υ, ΓΝΩΣΗ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ, ΕΜΠΕΙΡΙΑ κτλ.). Η 4ΩΡΗ ΓΡΑΠΤΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ -ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΣΤΟΒΟΡΑ- ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΝΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ -ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ- ΑΠΟ ΟΠΟΥ Η ΚΑΘΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Β'ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΛΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ (ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ).