Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ευφροσύνη | 24 Ιουνίου 2015, 15:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρέπει επιτέλους να αποφασίσουμε ποιος είναι ο χαρακτήρας της εκπαίδευσης που θέλουμε να παρέχουμε και ποια είναι η θέση του εκπαιδευτικού ως επιστήμονα που αναζητά, μαθαίνει, εξελίσσεται, μεταδίδει. Η Γενική και η Ειδική Αγωγή αποτελούν, ή τουλάχιστον οφείλουν να είναι, ενιαίο κομμάτι της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα σχολείο που σέβεται τη μοναδικότητα του καθενός από εμάς και προάγει αξίες όπως η ισονομία και η δημοκρατία. Ένα σχολείο όπου ο κάθε μαθητής θα μπορεί να είναι ο αυτός του και να οδηγείται σε κατακτήσεις που βελτιώνουν την ποιότητα της ζωής του και παράλληλα της κοινωνίας της οποίας αποτελεί μέλος. Η εξειδίκευση αποτελεί προσόν και όχι τιμωρία! Απόσυρση της παραγράφου 4 του Άρθρου 47! Η προϋπηρεσία προσφέρθηκε σε δημόσια σχολεία από εκπαιδευτικούς οι οποίοι επέλεξαν εκτός από το βασικό τους πτυχίο να αποκτήσουν επιπλέον προσόντα, ακολουθώντας σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα που θέλουν τα παιδιά με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να φοιτούν μαζί στο τυπικό σχολείο.