Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 45: Προγραμματισμός και κριτική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη Αριστείδης Παγουρτζής | 24 Ιουνίου 2015, 15:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οπωσδήποτε θα πρέπει να περιλαμβάνεται στις μεθόδους αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου η έκφραση γνώμης μαθητών και γονέων, με αυστηρή τήρηση της ανωνυμίας. Ως διδάσκων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση έχω λάβει σημαντική ανατροφοδότηση και βοήθεια από την αξιολόγηση των φοιτητών μου, παρ'όλο που κάποιες φορές υπήρξε ενοχλητική ή ακόμη και αγενής. Η γνώμη των μαθητών είναι πολύτιμη και πιστεύω ότι κάθε σωστός εκπαιδευτικός την αναζητά. Η ανωνυμία προσφέρει ελευθερία στην έκφραση ακόμη και της οδυνηρής κριτικής. Από μια ευρύτερη οπτική, θεωρώ ότι θα ωφεληθούμε συνολικά σαν λαός αν μάθουμε να κάνουμε και να δεχόμαστε κριτική από τα πρώτα χρόνια της ζωής μας ως τα τελευταία. Η παραδοχή ότι δεν είμαστε τέλειοι δεν είναι αδυναμία. Το να αναλάβουμε την ευθύνη και τον κόπο για διαρκή βελτίωση μπορεί να είναι η αρχή μιας καλύτερης εποχής για τη χώρα μας. Αξίζει να σημειωθεί ότι το μέτρο της αξιολόγησης από τους φοιτητές ισχύει (για την τριτοβάθμια εκπαίδευση) από το 1982, κάτι που όπως διαπιστώνω είναι ελάχιστα γνωστό στην ευρύτερη κοινωνία.