Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Χρήστος | 24 Ιουνίου 2015, 15:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μια αδικία που πρέπει να αποφευχθεί ….. Απαραδεκτο να διαχωρίζεται η Εκπαιδευση σε Γενική και Ειδική. Η επαγγελματική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών έχει τεθεί στο επίκεντρο συζητήσεων στην Ελλάδα Οι ΠΕ60.50 & ΠΕ70.50 δουλεύουν όλα αυτά τα χρόνια με δεδομένο ότι τα μόρια θα μετράνε και στον πίνακα της γενικής. Είναι απαράδεκτο κάποιοι να ζητάνε να μην μετρήσει η προϋπηρεσία μας αναδρομικά. Επιλέξαμε να εργαστούμε έχοντας κάποια δεδομένα. Δεν γίνεται να αλλάξουν όλα μέσα σε μία νυχτα, όταν τόσος κόσμος έκανε τις επιλογές του με βάσει αυτά και προσπαθώντας να διαβαζουμε και να δουλευουμαι για να κάνουμε το μεταπτυχιακο μας. Αν γνωρίζαμε ότι η προϋπηρεσία δεν θα μετράει στον πίνακα της γενικής οι επιλογές μας θα ήταν διαφορετικές αφού η επιτυχία του Ασεπ θα μας επέτρεπε να δουλέψουμε ως αναπληρωτές στην γενική. Σε ποια άλλη χώρα τα επιπλέον προσόντα πρέπει να τα κρύβουμε και να μην λαμβάνονται υπόψην στον Επαγγελματικό τομέα?? Επίσης το πλέον σωστό θα ήταν τα μόρια να μετράνε και στους 2 πίνακες αφού το βασικό μας πτυχίο είναι ΠΕ60 & ΠΕ70 (όπως και των άλλων). Ο θεσμός της συνεκπαιδευσης, τον οποίο στηρίζει η Ελληνική Εκπαίδευση, σημαίνει ότι τόσο το σχέδιο διδασκαλίας όσο και η διδασκαλία γίνεται ισότιμα και από τους δύο εκπαιδευτικους της τάξης (ειδικης & γενικής) και φυσικά είναι συνυπευθυνοι για την εξέλιξη των μαθητών, την ασφάλεια και όλη την εκπαιδευτική διαδικασία.