Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γεωργία Ντερέκα | 24 Ιουνίου 2015, 16:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχεικά με την παράγραφο 2 Είναι άδικο να μην προσμετρηθεί ο διπλασιασμός στα δυσπρόσιτα 2010-14 και να δημιουργείται κενό 4 ετών από τη στιγμή που δεν υπάρχει νόμος που ακυρώνει το διπλασιασμό των δυσπρόσιτων. Ζητάμε Δικαιοσύνη για όλους! Εφαρμόστε τους νόμους! Δεν έχει σημασία αν υπάρχει μειοψηφία ή πλειοψηφία. Η προσμέτρηση των δυσπρόσιτων 2010-14 είναι σωστή και δίκαιη ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ γιατί: 1. Ο νόμος για τα δυσπρόσιτα και το διπλασιασμό της προσφερθείσας προϋπηρεσίας σε αυτά δεν είναι ο 3848/2010 αλλά ο 3391/2005. Επομένως όσοι πρεσβεύουν πως δε γνώριζαν για το διπλασιασμό των μορίων είτε ψεύδονται είτε αγνοούσαν το νόμο 3391/2005. 2. Στους σχετικούς πίνακες η προϋπηρεσία αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες υπολογιζόταν στο διπλάσιο σε εφαρμογή του ισχύοντος και σήμερα Ν.3391/2005 (άρθρο 9, παρ. 3) αναδρομικά από το 2002 μέχρι και το 2010 και θα υπολογίζεται στο διπλάσιο από το 2014 και εφεξής σε μερική εφαρμογή του Ν.4283/2014 (άρθρο 5). 3. Ο Ν.3848/2010 (άρθρο 9, παρ.3) προέβλεπε την παύση τροφοδότησης των πινάκων προϋπηρεσίας με νέα στοιχεία από 1.9.2010 αλλά δεν καταργούσε το Ν.3391/2005 ο οποίος τελεί σε ισχύ αλλά στερούσε τη δυνατότητα εφαρμογής του. 4. Με την κατάργηση της παραγράφου 4 του άρθρου 5Α του Ν.3848/2010 (Α’ 71) όπως αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του Ν.4283/2014 (Α’ 189) αίρεται η αδυναμία εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 9, παράγραφος 3 του Ν.3391/2005 (ΦΕΚ 240/τ.Α’/4-10-2005). 5. Όσοι επιλέξαμε να υπηρετήσουμε σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες μετά το 2010 δεν το πράξαμε τυχαία αλλά το πράξαμε είτε συνειδητά σε γνώση του Ν.3391/2005 είτε αναγκαστικά καθώς σε περίπτωση άρνησής μας υπήρχε η ποινή του διετούς αποκλεισμού από τους σχετικούς πίνακες αναπληρωτών. 6. Δεν τίθεται ζήτημα αιφνιδιασμού της εκπαιδευτικής κοινότητας εάν η προϋπηρεσία μας για τα έτη 2010-2014 σε δυσπρόσιτα υπολογιστεί στο διπλάσιο καθώς ο Ν.3391/2005 δεν καταργήθηκε ποτέ με άλλο νόμο αλλά δεν είχε δυνατότητα εφαρμογής από το 2010 και εφεξής όσο βρισκόταν σε ισχύ οι σχετικές διατάξεις του Ν.3848/2010. 7. Δεν αποτελεί αιτία έλλειψης εμπιστοσύνης από τον πολίτη προς τη Διοίκηση η εφαρμογή των νόμων αλλά το αντίθετο ήτοι η μη εφαρμογή ή η τμηματική ή επιλεκτική εφαρμογή αυτών. 8. Οι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί που προσέφεραν υπηρεσία σε δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες σχολικές μονάδες κατά την περίοδο 2010-2014 το έπραξαν κάτω από τις ίδιες αντίξοες συνθήκες διαβίωσης όπως και οι εκπαιδευτικοί πριν από αυτούς ή οι εκπαιδευτικοί που υπηρέτησαν και θα υπηρετήσουν μετά από αυτούς. Σρα δυσπρόσιτα όσοι πήγαν δεν πήγαν ΤΥΧΑΙΑ!! Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό!!! Πάντα τα δυσπρόσιτα στελεχώνονται από την Α φάση, γι'αυτό και οι περισσότεροι που υπηρέτησαν σε αυτά όλα τα χρόνια βρίσκονται στις ΥΨΗΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ!!!! Ζητάμε Δικαίωση!!!!