Η κάταργηση του άρθρου σχετικά με τη διαγραφή των αιωνίων φοιτητών, σε κάμια περιπτώση δεν τιμά τις ακαδημαϊκες διαδικασίες για μεταλαμπαδευσής γνώσης, και πολύ περισσότερο απαξιωνεί τις προσπάθειες και τους κόπους των συνέπων φοιτητών. Με άλλα λόγια, επιβραβευεί την αναβλητικότητα, την τεμπελιά και δεν προσφέρει ουσιαστικά κάποιο κίνητρο για τους "αιώνιους φοιτήτες" να συνεχίσουν τις σπουδές τους. Εκτός από αυτό, αυξάνει τα λειτουργικά έξοδα των ιδρυμάτων και των τμημάτων, τη στιγμή που οι υποτροφίες για ερεύνα και καινοτομία εντός των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων δίνονται με το σταγονόμετρο.
Προφανώς δεν μπορούμε να βάζουμε όλους τους "αιώνιους" φοιτήτες στην ίδια μοίρα, και υπάρχουν πολλές περιπτώσεις φοιτητών για άλλους λόγους (ιατρικούς, βιοποριστικούς, οικογενειακους) δεν μπορούν να συνεχισούν τις σπουδές τους. Θα μπορούσε να αντικατασταθεί με μία διάταξη, η οποία θα δίνει τη δυνατότητα στα ιδρυμάτα να επανεξετάζουν έαν η φοιτητική ιδιοτήτα πρέπει να συντηρείται ή όχι (πχ σύσταση επιτροπών και προσωπική συνέντευξη για να διευρενούνται οι λόγοι για τους όποιους ένας φοιτητής παραμένει αιώνιος) ή και ακόμα-ακόμα να δίνονται κίνητρα στους φοιτήτες να επιστρέφουν και να διεκπεραιώνουν τις σπουδές τους (πχ ευελιξία στον τρόπο/χρόνο εξέτασης, είδικα βοηθήματα και φροντιστήρια).
Η κάταργηση του άρθρου σχετικά με τη διαγραφή των αιωνίων φοιτητών, σε κάμια περιπτώση δεν τιμά τις ακαδημαϊκες διαδικασίες για μεταλαμπαδευσής γνώσης, και πολύ περισσότερο απαξιωνεί τις προσπάθειες και τους κόπους των συνέπων φοιτητών. Με άλλα λόγια, επιβραβευεί την αναβλητικότητα, την τεμπελιά και δεν προσφέρει ουσιαστικά κάποιο κίνητρο για τους "αιώνιους φοιτήτες" να συνεχίσουν τις σπουδές τους. Εκτός από αυτό, αυξάνει τα λειτουργικά έξοδα των ιδρυμάτων και των τμημάτων, τη στιγμή που οι υποτροφίες για ερεύνα και καινοτομία εντός των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων δίνονται με το σταγονόμετρο. Προφανώς δεν μπορούμε να βάζουμε όλους τους "αιώνιους" φοιτήτες στην ίδια μοίρα, και υπάρχουν πολλές περιπτώσεις φοιτητών για άλλους λόγους (ιατρικούς, βιοποριστικούς, οικογενειακους) δεν μπορούν να συνεχισούν τις σπουδές τους. Θα μπορούσε να αντικατασταθεί με μία διάταξη, η οποία θα δίνει τη δυνατότητα στα ιδρυμάτα να επανεξετάζουν έαν η φοιτητική ιδιοτήτα πρέπει να συντηρείται ή όχι (πχ σύσταση επιτροπών και προσωπική συνέντευξη για να διευρενούνται οι λόγοι για τους όποιους ένας φοιτητής παραμένει αιώνιος) ή και ακόμα-ακόμα να δίνονται κίνητρα στους φοιτήτες να επιστρέφουν και να διεκπεραιώνουν τις σπουδές τους (πχ ευελιξία στον τρόπο/χρόνο εξέτασης, είδικα βοηθήματα και φροντιστήρια).