• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΗΣ Γ.' | 24 Ιουνίου 2015, 16:05

    Κύριε Υπουργέ Υπηρέτησα την περίοδο 2010 - 2014 ως αναπληρωτής εκπαιδευτικός σε δυσπρόσιτα – απομακρυσμένα σχολεία της περιοχής Δ’ Δωδεκανήσου, δίπλα στα ελληνοτουρκικά σύνορα. Η καθημερινότητα ήταν γεμάτη δυσκολίες λόγω ελλείψεων σε αναγκαία αγαθά και σε παροχές υπηρεσιών όπως υγείας. Αποτέλεσμα ήταν να καθίσταται αναγκαία και η οικονομική ενίσχυση από πλευράς γονέων ώστε να ανταποκριθώ εις πέρας στα καθήκοντα μου. Το σχολικό έτος 2009 – 2010 κλείδωσε η μοριοδότηση των πινάκων, με το νόμο 3848/2010 της κας Διαμαντοπούλου πράγμα που δημιουργούσε άνιση μεταχείριση μεταξύ εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν πριν και μετά το 2010 και κατάφωρη αδικία για τους εκπαιδευτικούς που υπηρέτησαν μετά το 2010 όπου όχι μόνο δεν μετρούσε η προσαύξηση των μορίων εις το διπλάσιο για τα δυσπρόσιτα – απομακρυσμένα σχολεία αλλά ούτε καν η αυτή καθ’ εαυτή προϋπηρεσία. Πάντοτε ήλπιζα ότι η πολιτεία προκειμένου να αφαιρέσει την αδικία που έγινε και να ρυθμίσει τη σειρά μας στους πίνακες, με δικαιοσύνη, ισονομία και ισότητα όπως ορίζει και το άρθρο 4 του συντάγματος, θα προσμετρούσε την προϋπηρεσία μας που προσφέρθηκε με ενιαίες αρχές χωρίς αποκλεισμούς ή διαφοροποιήσεις. Δυστυχώς με λύπη μου διαπιστώνω σήμερα ότι το υπουργείο παιδείας με βάση το πολυνομοσχέδιο «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα, την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και άλλες διατάξεις» που έχει καταθέσει σε διαβούλευση αν και καταργεί την αδικία περί μη προσμέτρησης της προϋπηρεσίας μετά το 2010, ωστόσο συνεχίζει να μην προσμετρά την προσαύξηση των μορίων εις το διπλάσιο για τα δυσπρόσιτα – απομακρυσμένα σχολεία για το διάστημα 2010 - 2014. Και αυτά μάλιστα από ένα υπουργείο παιδείας που ανήκει στην κυβέρνηση της Αριστεράς που αντί να προασπίζει τα δικαιώματα των εργαζομένων εκπαιδευτικών και την ισότητα απέναντι στο νόμο και στο σύνταγμα της χώρας, χωρίζει τους εκπαιδευτικούς σε εκπαιδευτικούς πρώτης και δεύτερης κατηγορίας και τους γυρίζει την πλάτη επειδή υπηρέτησαν υπό αντίξοες συνθήκες σε δυσπρόσιτα – απομακρυσμένα σχολεία για το δημόσιο συμφέρον της χώρας, λέγοντας πως το εγνώριζαν ότι δεν υπήρχε η προσαύξηση των μορίων όταν υπηρέτησαν. Ελπίζω κύριε Υπουργέ μετά τη διαβούλευση, η αδικία που δημιουργείται να αρθεί και όλοι οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που υπηρέτησαν στα ίδια δυσπρόσιτα ή απομακρυσμένα σχολεία να τύχουν της ίδιας μεταχείρισης και επομένως να λάβουν την ίδια διπλή μοριοδότηση. Με τιμή