Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Δέσποινα | 24 Ιουνίου 2015, 16:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο διαχωρισμός της γενικής από την ειδική αγωγή δεν έχει καμία παιδαγωγική βάση. Αντιθέτως, έχει οπισθοδρομική κατεύθυνση. Εφόσον, όλες οι σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες υποστηρίζουν την ένταξη και την συμπερίληψη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο, ένας εκπαιδευτικός γενικής εκπαίδευσης με επιπλέον προσόντα (είτε μεταπτυχιακό είτε προϋπηρεσία) δε μπορεί να θεωρηθεί ανίκανος να εργαστεί στην γενική τάξη, είναι ο πλέον ικανός να αναλάβει μια τέτοια τάξη. Πλέον, ένα μεγάλο ποσοστό γενικών τάξεων φιλοξενούν έναν ή και περισσότερους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Εάν αποδεχθούμε ότι η γενική αγωγή πρέπει να διαχωριστεί από την ειδική, αυτόματα αποδεχόμαστε ότι ένας εκπαιδευτικός γενικής δεν μπορεί να αναλάβει έναν μαθητή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην τάξη του, άμεσο αποτέλεσμα 'ο διαχωρισμός των μαθητών'. Επιπλέον, το άρθρο που υποστηρίζει το διαχωρισμός γενικής και ειδικής αγωγής δεν απαντάει στο ερώτημα "πως θα καλυφθούν τα κενά της ειδικής αγωγής όταν εξαντληθούν οι ΠΕ 71,61;;;;;;;" Σχετικά με τα δυσπρόσιτα, θεωρώ μεγάλη αδικία να μην καταχωρηθεί η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν σε αυτά. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί έχουν αντιμετωπίσει τεράστιες δυσκολίες και πρέπει να ανταμειφθούν γι αυτές, είτε το γνώριζαν είτε όχι. Επίσης, στο συγκεκριμένο δεν γίνεται καμία αναφορά για τις άδειες εγκυμοσύνης των εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα έπρεπε να έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους μόνιμους.