Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 48: Θέματα Ιδιωτικών Σχολείων, Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων ΓλωσσώνΣχόλιο του χρήστη ΑΝΩΝΥΜΟΣ | 24 Ιουνίου 2015, 16:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητοί Κύριοι, ``Λίγα λόγια και σταράτα.`` Εάν οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί (ευτυχώς λίγοι τον αριθμό) θέλουν μονιμότητα υπάρχει και ο δρόμος του δημοσίου. Είναι ιστορικά αποδεδειγμένο ότι η μονιμότητα και έλλειψη συνεχούς, καλοπροαίρετης αξιολόγησης αποτελματώνουν τον εργαζόμενο. Τελικά, γιατί οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί ν' αποτελούν τη ΜΟΝΑΔΙΚΗ εξαίρεση σ' ολόκληρο τον ιδιωτικό τομέα από το πεδίο εφαρμογής των διατάξεων της παρ.6 του άρθρου 1 του νόμου 4046/2010 της ΠΥΣ6/2012(Α' 38) και της υποπαραγράφου ΙΑ.12 της παρ. ΙΑ άρθρου 1 του νόμου 4093/2013; Τι παραπάνω γνώσεις και προσόντα διαθέτουν από τους εργαζόμενους στις επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα με μεταπτυχιακούς τίτλους και ``περγαμηνές`` ελληνικών και ξένων πανεπιστημίων; Μάλλον επιδιώκουν το βόλεμά τους. Ας το βρουν λοιπόν αλλού και ΟΧΙ στην πλάτη των παιδιών και των γονιών που εμπιστεύονται τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια και προσφέρουν δίδακτρα απ’ το υστέρημά τους. Κλείνοντας εξηγήστε μου για να καταλάβω πώς ζητάτε στην παράγραφο 1 άρθρο 36 του νόμου 682/77 συλλογικές συμβάσεις εργασίας με ευνοϊκότερους όρους αμοιβής; Δηλαδή θέλουμε το ένα πόδι στον ιδιωτικό τομέα όσον αφορά τις αμοιβές και το άλλο στον δημόσιο τομέα ως προς τις εργασιακές σχέσεις. Έλεος αυτά δεν γίνονται ΠΟΥΘΕΝΑ!!!