Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αριστοτέλης | 24 Ιουνίου 2015, 16:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Η ειδική Αγωγή αποτελεί συνέχεια της Γενικής Αγωγής Από πότε διαχωρίζεται η ειδική με την γενική αγωγή; Είναι παιδαγωγικά και επιστημονικά ορθό; Σε ποια άλλη χώρα του πολιτισμένου κόσμου συμβαίνει αυτό; Να υποτιμούνται τα προσόντα κάποιου εκαιδευτικού. Πέρσι οι ΠΕ 60.50-70.50 χάσαμε κάθε δικαίωμα που είχαμε στην ειδική αγωγή, υποβιβαστήκαμε στα μάτια των γονιών των μαθητών μας και απλώς θα εξακολουθήσουμε να εργαζόμαστε μέχρι να μην υπάρχει θέση για μας (αφού θα καλυφθούν απο τους ΠΕ 61-71) και φέτος θέλετε να περάσετε τον πλήρη διαχωρισμό για ποιο λόγο;