Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αλέξης | 24 Ιουνίου 2015, 16:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρατηρώ πολλά κοινά σχόλια, δηλαδή σχόλια μου λένε ακριβώς το ίδιο πράγμα απλά "εμπλουτισμένα" με τον προσωπικό τρόπο έκφρασης και τις εμπειρίες του καθενός που τα συντάσσει. Νομίζω αυτό δεν είναι στοιχείο υγειούς διαβούλευσης. Δηλαδή μια λογική του στυλ να υπερτερήσει η μια ή η άλλη άποψη ανάλογα με τον αριθμό των σχολίων της. Αναφέρομαι στην απόπειρα "διαχωρισμού" των προυπηρεσιών της γενικής και της ειδικής αγωγής. Η "συγχώνευση" των προυπηρεσιών και συγκεκριμένα ο υπολογισμός της προυπηρεσίας της ειδικής στους πίνακες της γενικής αγωγής ήταν κάτι που ίσχυε ως το 2010.Τι άλλαξε στο μεσοδιάστημα και και επιχειρείται αυτός ο διαχωρισμός.Αν κάτι άλλαξε νομίζω πως είναι το γεγονός οτι επιχειρήθηκε ένα γεφύρωμα των δυο ειδών αγωγής με την εφαρμογή προγραμμάτων όπως είναι η παράλληλη στήριξη και τα τμήματα ένταξης.Το να επιχειρούμε απο τη μια να γεφυρώσουμε τις μαθητικές "κοινότητες" και ταυτόχρονα απο την άλλη να διαχωρίσουμε τις αντίστοιχες εκπαιδευτικές "κοινότητες", δεν μπορώ να το εξηγήσω.