• Σχόλιο του χρήστη 'grigoris' | 24 Ιουνίου 2015, 16:49

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΕ ΑΣΕΠ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΠΑΝΩ. ΜΕ ΠΟΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΚΕΠΤΙΚΟ; ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΕΙΤΑΙ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΕ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ; ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ; ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΣΕΠ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΒΟΡΑ ΣΤΙΣ ΟΡΕΞΕΙΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΛΛΩΝ; ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ; ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ ΑΥΤΟ; ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ 6 ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ; ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ-ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΜΕΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ; ΑΣ ΡΩΤΗΣΕΙ Η ΟΛΜΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΣΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΑΝΕΥ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ. ΚΑΛΩ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΝΑΙΑ ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΩΣ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΜΟΝΙΜΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ. ΤΕΡΜΑ ΣΕ ΛΟΓΙΚΕΣ ΑΛΛΟΥ ΤΥΠΟΥ!!