Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ | 3 Δεκεμβρίου 2009, 14:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι σωστό να επανεξεταστούν κάποια πράγματα που έχουν σχέση με αποσπάσεις και μεταθέσεις. Αν και είμαι από αυτούς που είναι αποσπασμένοι σε γραφείο πιστεύω πως είναι σωστό και δίκαιο να παίρνουμε τα μόρια του γραφείου και όχι της οργανικής. Θέλω να θέσω όμως κάποιες προτάσεις και ερωτήματα: 1. Σε ότι αφορά τους τρίτεκνους γιατί δεν εφαρμόζεται ότι και στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα σχετικά με τις μεταθέσεις; Δεν θα έπρεπε να επανεξεταστεί η δυνατότητα να παίρνουν μετάθεση και οι τρίτεκνοι εκπαιδευτικοί όπως και οι άλλοι υπάλληλοι; 2. Στον κλάδο της Φυσικής Αγωγής παρουσιάζεται το φαινόμενο να γίνονται διορισμοί συνεχώς στις ίδιες περιοχές. Πολλοί από εμάς διοριστήκαμε με προϋπηρεσία σε μεγάλη ηλικία έχοντας ήδη δημιουργήσει την οικογένειά μας . Οι περιοχές μας έχουν "κλείσει" και σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να πάρουμε μετάθεση κοντά στα σπίτια μας. Παράλληλα σε όλες σχεδόν τις περιοχές υπάρχουν υπεράριθμοι. Μήπως θα πρέπει να επανεξεταστεί το ενδεχόμενο να γίνουν επιπλέον μεταθέσεις ώστε να μοιραστεί αυτή η ανισοκατανομή των εκπαιδευτικών ΦΑ, αφού με την αναβάθμιση των ολοήμερων σχολείων, όπως υποστηρίζετε, υπάρχουν ώρες για όλους; Μ' αυτό τον τρόπο δεν θα χρειάζεται να προσλαμβάνονται άλλοι για τα ολοήμερα. 3. Επιτέλους θα πρέπει να εξετάσουμε στο θέμα της ΦΑ στα σχολεία με αύξηση σε τρεις των ωρών διδασκαλίας στο Δημοτικό. Δεν είναι δυνατό να έχουμε μόνο δύο ώρες κινητικής δραστηριότητας στο βασικό σχολείο, στην πιο όμορφη ηλικία και να μιλάμε για παχυσαρκία. 4. Τα κοινωνικά κριτήρια (τρία παιδιά κλπ) δεν θα πρέπει να παίζουν ρόλο στις αποσπάσεις, εφ' όσον δεν λυθεί το πρόβλημα με μεταθέσεις;