Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη χριστινα | 24 Ιουνίου 2015, 17:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ζηταμε να ισχυσει το αυτονοητο, οσοι εχουν πτυχιο στην ειδικη αγωγη να προηγουνται και μετα εφοσον υπαρχουν κενες θεσεις να καλύπτονται απο τους δασκαλους γενικης με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στην ειδικη αγωγή!!!! είναι αδιανόητο να δινεται ποσόστωση σε αυτους εφοσον εχουν δικό τους πίνακα στον οποίο συμμετέχουν. Μην τα θέλουν ολα δικά τους. Σε εμας, στους δασκαλους ειδικής αγωγής, δεν μας δινουν το δικαίωμα να συμμετεχουμε στον πινακα γενικης αγωγης παρόλο που μια χρονιά ολόκληρη πραγματοποιησαμε την πρακτική μας άσκηση στις γενικες ταξεις και παρόλο που στην σχολη μας εχουμε κανει τοσα μαθήματα γενικης και ειδικης εκπαιδευσης. Εφόσον δεν μας δινουν σε εμας αυτο το δικαίωμα δεν πρέπει να δοθεί ουτε στους δασκαλους γενικης αγωγης να συμμετεχουν στους πινακες ειδικης αγωγης. Τοσα χρονια δουλευαν στα πλαισια ειδικης αγωγης μονο επειδη υπηρχαν κενες θεσεις. Το ιδιο ζητουμε να γίνει και τωρα. Να προσληφθουν ολοι οι δασκαλοι ειδικης αγωγης και υστερα αν υπάρχουν κενες θεσεις να καλυφτουν απο τους δασκαλους γενικης.Αν δεν υπαρχουν να τοποθετηθουν σε θεσεις με βαση τον πινακα τους. Να μην δοθει καμια ποσοστωση.Οι γνωσεις που αποκτησαμε εμεις σε 4 χρονια σπουδων δεν συγκρίνονται με κανενα μεταπτυχιακο. ΑΆλλωστε ειναι εντελως παράλογο να ισχυσει κατι τετοιο. Εαν καποιος απο εμας κανει μεταπτυχιακό στην ιατρικη θεωρείται γιατρος? Φυσικα και οχι. Γιατι λοιπον ο δάσκαλος γενικης εκπαιδευσης με μεταπτυχιακό στην ειδικη αγωγη να προσλαμβανεται ως ειδικος παιδαγωγος? Επειδη η ειδικη αγωγή εχει αποκατασταση? Ας σπουδαζαν απο την αρχη στα τμηματα ειδικης αγωγής αν ηθελαν να ασχοληθουν με τξν ειδικη εκπαιδευση. Ηρθε η ωρα το υπουργείο παιδειας να αφησει επιτελους στην ακρη τα οποιαδηποτε συμφεροντα για το συμφερον ολων των παιδιων με ειδικες αναγκες ή ειδικες εκπαιδευτικες αναγκες. Και αυτο μπορεί να το πετυχει με την στελεχωση των αρτιων καταρτισμενων ειδικων παιδαγωγων στα πλαισια ειδικης αγωγης που εχουν αποφοιτησει απο πανεπιστημιακα ιδρυματα ειδικης αγωγης 4ετους φοιτησης!!!