Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη stel | 3 Δεκεμβρίου 2009, 14:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απορώ πως δίνονται τέτοιου είδους προνόμια, σε βάρος των υπολοίπων, στους ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ, στην εκπαίδευση. Η αδικία αυτή πρέπει να σταματήσει τώρα. Σε αρκετές περιπτώσεις έχουν διοριστεί και οι δυο γονείς από μια οικογένεια μόνο και μόνο επειδή έκαναν 4 παιδιά ενώ οι διορισμοί των μη εχόντων 4 παιδιά γίνονται με το σταγονόμετρο, ειδικά στις τεχνικές ειδικότητες. Αυτό δεν αποτελεί κοινωνική αδικία και ανισότητα; Βεβαίως, δεν ισχύει αυτό που ισχυρίζονται οι πολύτεκνοι δηλαδή ότι αυτοί οι διορισμοί είναι επιπλέον. Αυτό που ισχύει είναι ότι οι θέσεις αυτές αφαιρούνται (βλ. σελ 163 της διαβούλευσης το σχόλιο από Στατιστικός το πόσο μεγάλο είναι το ποσοστό των θέσεων που καταλαμβάνουν οι πολύτεκνοι στην εκπαίδευση) από τις θέσεις που διεκδικούν, είτε με ΑΣΕΠ, είτε με προϋπηρεσία (πολλές φορές σε δυσπρόσιτες περιοχές και μακριά από τις οικογένειές τους) αδιόριστοι στην εκπαίδευση. Πολλοί πολύτεκνοι παραδέχονται ότι έκαναν το 4ο παιδί για να διοριστούν (το γράφουν στις διάφορες επιστολές στις οποίες παρακαλούν να μην τους κοπούν τα προνόμια, αδιαφορώντας για τους υπόλοιπους). Ισχυρίζονται μάλιστα ότι δεν είχαν χρόνο να διαβάσουν για ΑΣΕΠ. Ας μη κοροϊδευόμαστε γιατί τότε θα σκεφτούμε πως βρίσκουν χρόνο να προετοιμαστούν για το σχολείο ή μήπως δεν προετοιμάζονται; Να σημειωθεί ότι οι πολύτεκνοι των τεχνικών ειδικοτήτων δε διαθέτουν ούτε πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ )αλλά είπαμε στου κασίδη το κεφάλι, όπου κασίδης βάλτε μαθητής). Επίσης κάποιοι πολύτεκνοι διατηρούν παράλληλα με την εκπαίδευση, τις επιχειρήσεις τους και πιστέψτε με είναι πολύ πιο πλούσιοι από μένα. Το πρόβλημα διογκώνεται και θα προκύπτουν συνεχώς καινούργιοι πολύτεκνοι οι οποίοι θα καταλαμβάνουν σε λίγο καιρό τις λιγοστές θέσεις διορισμού. Αλίμονο σε αυτούς που δεν μπορούν ή δεν έχουν επιλέξει να κάνουν 4 παιδιά. Αφού λοιπόν διοριστούν με αυτό τον τρόπο, διώχνουν από την οργανική τους εκπαιδευτικούς της ίδιας ειδικότητας (με όση προϋπηρεσία ανά την Ελλάδα την απέκτησαν) γιατί οι πολύτεκνοι δεν βγαίνουν υπεράριθμοι! Δηλαδή φύγετε εσείς να έρθουν οι πολύτεκνοι! Πως μπορεί να πει κανείς ότι αυτό είναι δίκαιο; Κανείς λογικός άνθρωπος νομίζω. Α, ξέχασα οι πολύτεκνοι δεν πρέπει επίσης να κάνουν εξωδιδακτικές εργασίες γιατί κουράζονται στο σπίτι και πρέπει να τις κάνουν οι εκπαιδευτικοί που δεν είναι πολύτεκνοι. Είναι λοιπόν δίκαιο να χαρίζεται στους πολύτεκνους και ο διορισμός και μια θέση δίπλα στο σπίτι τους; Τα παραπάνω δυστυχώς συμβαίνουν μόνο στην Ελλάδα. Θίγονται όμως έτσι και οι αδιόριστοι και οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί. Να καταργηθεί ο διορισμός των πολυτέκνων με βάση τον αριθμό των παιδιών τους γιατί καταστρατηγείται κάθε έννοια δικαιοσύνης και ισότητας και να καταργηθεί άμεσα το ότι οι πολύτεκνοι δε βγαίνουν υπεράριθμοι για να σταματήσει η ανασφάλεια των εκπαιδευτικών στο σχολείο τους.