Το δικαίωμα να δώσουν οι απόφοιτοι του 2015 με το νέο σύστημα, πρέπει να ισχύει για όλους, όλων των κατευθύνσεων. Το να μην έχει διδαχτεί κάποιος ένα μάθημα στη Γ΄ Λυκείου, όπως συμβαίνει στη Τεχνολογική Κατεύθυνση με το μάθημα της Χημείας, δεν είναι λόγος να μη προσπαθήσει να μελετήσει και να έχει το δικαίωμα να εξεταστεί σε αυτό. Ακόμη πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη ότι υπάρχουν απόφοιτοι που στη Β΄ Λυκείου ακολούθησαν τη Θετική Κατεύθυνση και διδάχθηκαν το μάθημα της Χημείας, ενώ στη Γ΄ Λυκείου ο προηγούμενος νόμος τους έδινε το δικαίωμα να αλλάξουν Κατεύθυνση και να επιλέξουν την Τεχνολογική.
Επομένως αφού κάποιος τελειώσει το σχολείο και αποδεσμεύεται από το θεσμό, των εισαγωγικών μπορεί μόνος να αποφασίζει που και πως θέλει να συνεχίσει. Η γνώση είναι για όλους και το δικαίωμα της μόρφωσης επίσης. Ίσες ευκαιρίες στη εκπαίδευση πρέπει να δίνονται σε μαθητές τόσο της θετικής όσο και της τεχνολογικής κατεύθυνσης και να μην αποκλείονται οι μαθητές της Τεχνολογικής:
•από το 2ο πεδίο, αφού δεν έχουν διδαχθεί Χημεία στην Γ Λυκείου ούτε
•από το 5ο πεδίο, καθώς δεν είχαν επιλέξει Α.Ο.Θ.
Ο υποψήφιος απόφοιτος της Τεχνολογικής κατεύθυνσης του 2014-2015, είναι ο μόνος από τους αποφοίτους του το 2014-2015 που δεν του δίνεται η δυνατότητα να ξανά-διεκδικήσει τις σχολές τις οποίες στόχευε.
Θεωρώ λοιπόν ότι από τη στιγμή που κάποιος έχει τελειώσει το Λύκειο και πρόκειται να δώσει την επόμενη χρονιά, και ειδικά στη μεταβατική φάση ενός συστήματος εξετάσεων, πρέπει να του δίνεται το δικαίωμα να δηλώσει τις σχολές στα πεδία που είχε το δικαίωμα να δηλώσει και στο σχολικό έτος 2014-2015.
Το δικαίωμα να δώσουν οι απόφοιτοι του 2015 με το νέο σύστημα, πρέπει να ισχύει για όλους, όλων των κατευθύνσεων. Το να μην έχει διδαχτεί κάποιος ένα μάθημα στη Γ΄ Λυκείου, όπως συμβαίνει στη Τεχνολογική Κατεύθυνση με το μάθημα της Χημείας, δεν είναι λόγος να μη προσπαθήσει να μελετήσει και να έχει το δικαίωμα να εξεταστεί σε αυτό. Ακόμη πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη ότι υπάρχουν απόφοιτοι που στη Β΄ Λυκείου ακολούθησαν τη Θετική Κατεύθυνση και διδάχθηκαν το μάθημα της Χημείας, ενώ στη Γ΄ Λυκείου ο προηγούμενος νόμος τους έδινε το δικαίωμα να αλλάξουν Κατεύθυνση και να επιλέξουν την Τεχνολογική. Επομένως αφού κάποιος τελειώσει το σχολείο και αποδεσμεύεται από το θεσμό, των εισαγωγικών μπορεί μόνος να αποφασίζει που και πως θέλει να συνεχίσει. Η γνώση είναι για όλους και το δικαίωμα της μόρφωσης επίσης. Ίσες ευκαιρίες στη εκπαίδευση πρέπει να δίνονται σε μαθητές τόσο της θετικής όσο και της τεχνολογικής κατεύθυνσης και να μην αποκλείονται οι μαθητές της Τεχνολογικής: •από το 2ο πεδίο, αφού δεν έχουν διδαχθεί Χημεία στην Γ Λυκείου ούτε •από το 5ο πεδίο, καθώς δεν είχαν επιλέξει Α.Ο.Θ. Ο υποψήφιος απόφοιτος της Τεχνολογικής κατεύθυνσης του 2014-2015, είναι ο μόνος από τους αποφοίτους του το 2014-2015 που δεν του δίνεται η δυνατότητα να ξανά-διεκδικήσει τις σχολές τις οποίες στόχευε. Θεωρώ λοιπόν ότι από τη στιγμή που κάποιος έχει τελειώσει το Λύκειο και πρόκειται να δώσει την επόμενη χρονιά, και ειδικά στη μεταβατική φάση ενός συστήματος εξετάσεων, πρέπει να του δίνεται το δικαίωμα να δηλώσει τις σχολές στα πεδία που είχε το δικαίωμα να δηλώσει και στο σχολικό έτος 2014-2015.