Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Σοφία | 24 Ιουνίου 2015, 17:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απαράδεκτος ο διαχωρισμός των ειδικοτήτων ΕΕΠ στην Ειδική αγωγή σε ΠΕ και ΤΕ και η απαίτηση για πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ ΜΟΝΟ απο τους ΤΕ και ο κλάδος που εχει πληγεί περισσότερο απο όλο αυτό το διαχωρισμό είναι ο κλάδος των Κοινωνικών Λειτουργών.Απόφοιτοι ΤΕ Κοινωνικών Λειτουργών σχολής που εχει βγάλει χιλιάδες αποφοίτους απο 3 τμήματα σε όλη την Ελλάδα για πάρα πολλα χρόνια,να πετιούνται τα πτυχία τους και η εμπειρία πολλών ετών στην Ειδική Αγωγή στον κάλαθο των αχρήστων απο μία σχολή της οποίας η απόφοιτοι παίρνουν "κατεύθυνση" κοινωνικής εργασίας στην σχολή Κοινωνικής Διοίκησης στα τελευταία 1-2 ετη,χωρίς ούτε ένα παιδαγωγικό μάθημα στο πρόγραμμα σπουδών τους. Θεωρείτε απαραίτητη την Παιδαγωγική επάρκεια στο ΕΕΠ;;;Σύμφωνοι,ζητήστε την όμως απο όλους ΤΕ-ΠΕ αλλιώς καταργήστε την και μοριοδοτήστε αυτούς που την έχουν.