Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ιφιγένεια | 24 Ιουνίου 2015, 17:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επειδή τις τελευταίες μέρες διαπιστώνω μια σφοδρη υπεράσπιση των εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής για τα προσόντα και την προϋπηρεσία τους, να τονίσω το εξης: Η απόκτηση προσοντων στην ειδική αγωγή γίνεται με μεταπτυχιακά που αποκτήθηκαν με την καταβολή διδακτρων και την δοκιμασία των εξετάσεων στην καλύτερη των περιπτώσεων), καθώς είναι άπειροι οι έχοντες και μεταπτυχιακά από χώρες του εξωτερικού χωρίς να γνωρίζουν καν τη γλώσσα της χώρας όπου υποτίθεται πως σπούδασαν,ενω ακόμη περισσότεροι είναι όσοι έχουν μόνο ένα σεμινάριο λίγων ωρών στην ειδική αγωγή. Από την άλλη πλευρά να υπενθυμίσω πως τα μεταπτυχιακά δεν είναι προσβάσιμα σε όλους τους πολίτες της χώρας, διότι γίνονται σε λίγα αστικά κέντρα, στα οποία δεν διαμενουν πολλοί από εμάς. Επιπλέον, δεν έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί την οικονομική δυνατότητα να ανταπεξελθουν στο κόστος της απόκτησης ενός μεταπτυχιακου. Συνάγεται, λοιπόν, το συμπέρασμα πως τα μεταπτυχιακά είναι ένα προσόν που δεν έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν όλοι οι πολίτες,ανεξαρτήτως οικονομικής κατάστασης και τόπου διαμονής τους.Το ερώτημα που τίθεται στους έχοντες νου είναι απλό και σαφές : Ποιο κριτήριο είναι περισσότερο αξιοκρατικό, ένας διαγωνισμός του ΑΣΕΠ στον οποίο εχουν πρόσβαση όλοι οι πολίτες της επικράτειας και η ευκαιρία προετοιμασίας τους είναι η ίδια για όλους ή τα μεταπτυχιακά προγράμματα και τα σεμινάρια ειδικής αγωγής που είναι θέμα οικονομικής κατάστασης του καθενόςΙφιγενεια ; Σαφώς ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ είναι πιο αξιοκρατικό κριτήριο για την κατάταξη των εκπαιδευτικών και φυσικά η όποια προϋπηρεσία πρέπει να αναγνωριστεί ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΕΦΕΞΗΣ στην αντίστοιχη μορφή εκπαίδευσης που έχει παρασχεθεί, αν θέλουμε να μιλάμε για δικαιοσύνη. Γιαυτό και η απόφαση του υπουργείου για το διαχωρισμό των πινάκων γενικής και ειδικής αγωγής, είναι αν μη τι άλλο δίκαιη και σοφή.