Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΝΑ Χ. | 3 Δεκεμβρίου 2009, 14:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κα Υπουργέ Με την ελπίδα ότι η δημόσια διαβούλευση θα ληφθεί υπόψη στις επερχόμενες αλλαγές του εκπαιδευτικού χώρου σας παραθέτω τις σκέψεις μου: Α) Να διατηρηθεί ως έχει το ποσοστό 60%-40%, η οποιαδήποτε αλλαγή να γίνει σε βάθος χρόνου 3ετίας το λιγότερο ……γιατί ας μην ξεχνάμε ότι «για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ» …. αλλά και σωστή με δημοκρατικές διαδικασίες που δεν καταπατούν δικαιώματα και όνειρα που η ίδια η πολιτεία θέσπισε. Β) Απλώς κλείστε τα παραθυράκια όπως ΣΔΕ, ΠΔΣ κ.α και υποχρεώστε γι αυτά οι προσλήψεις να γίνονται από τον ενιαίο πίνακα αξιοκρατικά. Απορία : Αν δεν καταργηθεί η ωρομισθία και πάμε με το σύστημα « όλα μέσω ΑΣΕΠ» θα κάνω την εξής ακραία ίσως ερώτηση: αν π.χ στους 4 νομούς της Κρήτης δεν υπάρξει επιτυχόν του ΑΣΕΠ σε μια ειδικότητα πώς θα καλυφτούν τα τυχόν κενά λίγων ωρών που μπορεί να προκύψουν σε κάποια απομακρυσμένα σχολεία; Με αναπληρωτή; Δηλαδή θα πληρώνεται εξ ολοκλήρου για λίγες μόνο ώρες ανεβάζοντας έτσι το κόστος της παιδείας; Η μήπως θα καλυφτεί με δεύτερη και τρίτη ανάθεση; Τελικά ποιος είναι άρτια καταρτισμένος να διδάξει; Ο ΑΣΕΠίτης με δεύτερη και τρίτη ανάθεση (που μπορεί πιθανόν να μην το έχει διδαχθεί ούτε ο ίδιος) ή ο εκπαιδευτικός από τον ενιαίο που το έχει διδάξει χρόνια; Γ) Επίσης ΑΣΕΠ κάθε χρόνο σημαίνει κόστος στην οικονομία και ψυχική φθορά σε αυτόν που συμμετέχει. Δ) Ο διορισμός του εκπαιδευτικού να γίνεται με γνώμονα τον τόπο κατοικίας του ………..πώς μπορεί κάποιος να αποδώσει τα μέγιστα όταν προσπαθεί με κάθε τρόπο να γυρίσει στην οικογένεια του για να μην συντηρεί 2 σπίτια; Ε) να υπάρχει αξιολόγηση αλλά με άμεπτο τρόπο (δεν ξέρω το πώς) Υ.Γ: Αν μιλάμε για το Φιλανδικό μοντέλο …. και θέλουμε τα προτερήματα του ας ικανοποιήσουμε μαθητές και εκπαιδευτικούς (τάξεις των 5 μαθητών με εποπτικά μέσα, καθηγητές με μεταπτυχιακά αλλά κοντά στα σπίτια τους στις οικογένειες τους με τις απολαβές των Φιλανδών εκπαιδευτικών)…… τότε όλοι μας θα δεχθούμε και την αξιολόγηση και την σύγκριση. Γιατί ξέρουμε καλά όλοι μας ότι η διοίκηση ανθρώπινων πόρων είναι το κλειδί της επιτυχίας. Δυσαρεστημένος εργαζόμενος ίσον χαμηλή αποδοτικότητα. Με τιμή ΜΑΡΙΝΑ Χ.