Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΣ | 24 Ιουνίου 2015, 18:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο διαχωρισμός των πινάκων γενικής και ειδικής αγωγής είναι σωστός και μάλιστα πρέπει να γίνει αναδρομικά . Δεν πρέπει να αντικατασταθούν όσοι έχουν εμπειρία με νεότερους χωρίς προϋπηρεσία. Σε περίπτωση που μέτρησαν τα μόρια και στους πινάκας γενικής καλύτερα να καταργηθούν οι πίνακες ειδικής και να γίνονται οι προσλήψεις από τους πίνακες γενικής δεν χρειάζονται μεταπτυχιακά για να διδάξεις σε μαθητές με προβλήματα , άλλωστε οι καθηγητές διδάσκουν σε όλους τους μαθητές μέχρι να έρθει ο σουπερ ήρωας της ειδικής. Τα παιδιά δεν αποτελούν προσόν διορισμού ούτε φυσικά η αναπηρία, δεν πρέπει να υπάρχει καμία μέριμνα για τέτοιες περιπτώσεις όλοι μπορούν και πρέπει να ακολουθήσουν την γενική σειρά. Υπάρχουν μέθοδοι αντισύλληψης δεν θα πληρώνουμε όλοι οι υπόλοιποι τα… η διάκριση γίνεται εις βάρος των ομοφυλόφιλων που δεν μπορούν να υιοθετήσουν παιδιά και σε όσους δεν μπορούν να αποκτήσουν λόγω προβλημάτων υγείας είτε συνειδητά δεν κάνουν λόγω οικονομικών προβλημάτων. Δεν είναι σωστό να στηρίζει το κράτος μόνο όσους έχουν παιδιά πρέπει να ενδιαφερθεί και για τους υπόλοιπους που έχουν ανάγκη το μισθό για να κάνουν οικογένεια, γιατί να επιβραβεύει όσους απερίσκεπτα γεννοβολούν χωρίς να μπορούν να τα μεγαλώσουν? Γιατί προτάσσονται οι ανάπηροι, είναι περισσότερο άξιοι να διδάξουν? Οι μαθητές τι φταίνε για να έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με έναν καθηγητή που δεν έχει την ενέργεια που απαιτείται! Ας γίνει πρώτα η πρόσληψη αναπληρωτών σε κάθε περιοχή και ύστερα ας υπάρχει μέριμνα για τέτοιες περιπτώσεις για την τοποθέτηση σε σχολείο!