Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αλεξάνδρα | 24 Ιουνίου 2015, 18:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η κίνηση να διαχωριστεί η εκπαίδευση σε γενική και ειδική είναι ανήκουστη! Είμαστε εκπαιδευτικοί που ανήκουμε στους ΙΔΙΟΥΣ κλάδους και ως τέτοιοι θα πρέπει να αντιμετωπιζόμαστε και όχι ξαφνικά να μας φέρνετε σε αδιέξοδο γιατί πολύ απλά ακολουθούσαμε και εργαζόμασταν με βάση την ισχύουσα νομοθεσία! Επειδή κάποιοι φοβούνται και θέλουν να εξασφαλίσουν το εργασιακό τους μέλλον με βάση μόνο την κατάταξή τους στους πίνακες αναπληρωτών δε διστάζουν να προωθήσουν θέσεις που τους συμφέρουν για τον απλούστατο λόγο ότι διορισμοί δε διαφαίνονται στο άμεσο μέλλον, οπότε κάνουν ότι μπορούν για να κρατήσουν τις θέσεις τους όπως ήταν πριν το κλείδωμα των πινάκων αδιαφορώντας αν τα αιτήματά τους την ίδια στιγμή αδικούν μεγάλη μερίδα αναπληρωτών εκπαιδευτικών! ΠΛΗΡΗ προσμέτρηση της συνολικής προσφερθείσας προϋπηρεσίας είναι η ΜΟΝΗ δίκαιη λύση!! Διπλή μοριοδότηση των δυσπρόσιτων, προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στον οικείο κλάδο!!