• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος' | 3 Δεκεμβρίου 2009, 14:41

    -Προσλήψεις εκπαιδευτικών ΜΟΝΟΝ από τη λίστα επιτυχόντων στον ΑΣΕΠ κατά φθίνουσα σειρά όπως αυτή θα προκύπτει μετά τις προσαυξήσεις. -Οι προσαυξήσεις θα πρέπει να βασίζονται ΚΥΡΙΩΣ και επαυξημένα στο βαθμό του πτυχίου και στην μοριοδότηση των μεταπτυχιακών σπουδών. -Η προυπηρεσία θα πρέπει να προσμετράται στην προσαύξηση των μορίων του ΑΣΕΠ όπως ακριβώς ισχύει σήμερα (0,5 ή 1 μόριο ανά πέντε μήνες) και να καταργηθεί μετά την πάροδο μιας μεταβατικής περιόδου ενός έτους. - Να προσμετράται στην προσαύξηση και ο βαθμός του προηγούμενου διαγωνισμού ΑΣΕΠ, υπό τη μορφή προσμέτρησης των μορίων πάνω από τη βάση(55) του βαθμού του προηγούμενου ΑΣΕΠ , είτε αυτούσιος, είτε κατά το ήμισυ. -Άμεση κατάργηση του ενιαίου πίνακα διορισμών (δεν είναι δυνατόν να προηγούνται άτομα με προϋπηρεσία και να έπονται αυτοί που έχουν γράψει καλύτερα στον ΑΣΕΠ) -Η όποια μεταβατική περίοδος δοθεί να αφορά ΜΟΝΟΝ όσους έχουν συγκεντρώσει μόρια προϋπηρεσίας μέχρι και το σχολικό έτος 2008-2009 και μάλιστα αυτούς που έχουν πάνω από 18 και πλησιάζουν το 24μηνο. Πέραν αυτών καμμία μονιμοποίηση αναπληρωτών και μακροχρόνια ωρομισθίων Ολες οι προσλήψεις στον δημόσιο τομέα (σύμφωνα με την κυβέρνηση) θα υπάγονται πλεον στον ΑΣΕΠ. Είναι αδιανόητο ο χώρος της εκπαίδευσης να παραμείνει δέσμιος των πελατειακών σχέσεων. Οι αλλαγές που προωθούνται στο χώρο της παιδείας είναι σε σωστή κατεύθυνση, αλλά πρέπει να υλοποιηθούν και να μην μείνουν απλές εξαγγελίες κάτω από την πίεση των συνδικαλιστών. Ολοι έχουν δικαίωμα να διαγωνίζονται με ίσες ευκαιρίες