Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη koleygr | 3 Δεκεμβρίου 2009, 14:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ, Η διαβούλευση θα τελειώσει σιγά-σιγά... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΗ... ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΕΤΣΙ... Δε μπορώ να καταλάβω πού βρέθηκαν τόσοι εκπαιδευτικοί που υπερμάχονται της υπάρχουσας κατάστασης.... Ακόμα κι αν τα "παραθυράκια" ήταν λίγα... Ακόμα κι αν η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών διοριζόταν αξιοκρατικά μέχρι σήμερα... Σίγουρα ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ... ΜΗ ΔΙΣΤΑΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΛΛΑΓΕΣ... Η παιδεία είναι και καθορίζει το μέλλον της χώρας μας... Μετά την ψήφιση των οποιονδήποτε νόμων ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ που μπαίνουν μέσα στις τάξεις... οι εκπαιδευτικοί που καλούνται να βοηθήσουν τα παιδιά να διαμορφώσουν χαρακτήρα, συνείδηση, αξιοπρέπεια κλπ... ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΕΣ για να πετύχουν το στόχο τους(ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ)... Αλλιώς καταδικάζεται ολόκληρο το μέλλον της χώρας μας... Προφανώς και ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΛΕΨΑΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ για την παιδεία... Προφανώς όμως επίσης... ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ!!! ΥΓ: Ότι κι αν κάνετε τελικά, σε όποια πλαίσια κι αν κινηθεί το νέο σύστημα διορισμών ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙ... Όλοι μας ζούμε στην Ελλάδα... Ξέρουμε πολύ καλά πως "δουλευει το σύστημα"... Εδώ οι εξαιρέσεις γίνονται κανόνες και τα παράθυρα μετατρέπονται σε κυρια οδό... ΑΝ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΜΕΙΝΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΟΛΟΙ ΘΑ ΣΠΕΥΣΟΥΝ ΕΚΕΙ... Καλή δύναμη και καλή επιτυχία στο αδιαμφισβήτητα δύσκολο έργο σας Με τιμή, Λελεδάκης Κωνσταντίνος Ωρομίσθιος Φυσικός