Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα | 24 Ιουνίου 2015, 19:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι πραγματικά αδικο και απογοητευτικό να αντιλαμβάνεσαι πως οι προσπάθειες σου για μία καλύτερη μελλοντική θέση υποτιμούνται κ θεωρούνται τυχαίες...Έχοντας υπηρετήσει σε δυσπρόσιτο σχολείο θέλω να σας ενημερώσω πως τόσο εγώ όσο και άλλοι συνάδελφοι επιλέξαμε αυτές τις μονάδες ενώ είχαμε την επιλογή αλλά και τη θέση στον πίνακα που μας επέτρεπε να διεκδικήσουμε πιο προσβάσιμες περιοχές. Αυτή η επιλογή φυσικά βασιζόταν στην κοινη λογική αλλά και στη διαβεβαίωση των διευθύνσεων πως όταν ξεκλειδωσουν οι πίνακες η προσμέτρηση της προυπυρεσίας θα γίνει με τα ίδια κριτήρια που ίσχυαν εως το 2010. Ακόμη όμως και η τοποθέτηση κάποιου συναδελφου να μην ήταν επιλογή του(γεγονός που συνέβαινε και πριν το πάγωμα των πινάκων) όλοι βιώσαμε τις ίδιες δύσκολες καταστάσεις, που είναι δυσκολο να κατανοήσει κάποιος ο οποίος δεν έχει μετακινηθεί από το σπίτι του,δεν έχει χάσει σημαντικές οικογενειακές στιγμές λόγω απαγορευτικών και δεν έχει παγώσει τη ζωή του γυρνώντας περιοχές της Ελλάδας που μέχρι πριν λίγο καιρό δεν γνώριζε περιμένοντας να ανταμειφθεί όταν ανοίξουν οι πολυπόθητοι πίνακες. Αυτές οι συνθήκες είναι που χαρακτηρίζουν μία περιοχή ως δυσπρίσιτη και απαιτούν τη διπλή μοριοδότηση. ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΒΙΩΣΑΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ ΣΕ ΔΥΣΠΡΟΣΙΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ.