Η ελλάδα είναι η μόνη χώρα η οποία εχει διαφορετικότητα απο τους εταίρους μας στην ευρωπαική ένωση σε πολλά πράγματα. Πάντα προς το χείριστω, ουτε μια φορά στο καλύτερο.
Διαχωρισμός εννοιών, προς το χείριστο εχουμε την ατυπη καταρτιση η οποία δεν εχει επαγγελματικά δικαιώματα ,αφορά χιλιάδες ανθρώπους που στην πλειοψηφία τους εξαπατήθηκαν δεν νοειται ο χρόνος φοίτησης τους ως αναγνωρίσιμος τίτλος που αποδίδει δικαιώμα στην εργασία.
Η απόδοση του στον επαγγελματικό στοίβο αφορά αναγνώριση προυπηρεσίας οπου δη παρα τιτλος εξειδικευσης
Οι αποφάσεις της ευρωπαικής ενωσης εχουν δώσει κατευθύνσεις.
Ο κύριος στόχος του πλαισίου είναι η στήριξη των κρατών μελών όσον αφορά την περαιτέρω ανάπτυξη των συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισής τους.
Αυτά τα συστήματα θα πρέπει να παρέχουν τα μέσα σε όλους τους πολίτες να αναπτύξουν τις ικανότητές τους, καθώς επίσης να διασφαλίζουν τη βιώσιμη οικονομική ευμάρεια και απασχολησιμότητα.
Το πλαίσιο θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη ολόκληρο το φάσμα των συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης με την προοπτική της δια βίου μάθησης, καλύπτοντας όλα τα επίπεδα και τα είδη μάθησης (συμπεριλαμβανομένης της μη τυπικής και της άτυπης μάθησης).
Τα συμπεράσματα θέτουν τέσσερις στρατηγικούς στόχους για το πλαίσιο:
υλοποίηση της δια βίου μάθησης και της κινητικότητας – απαιτείται πρόοδος όσον αφορά την εφαρμογή των στρατηγικών δια βίου μάθησης, την εκπόνηση εθνικών πλαισίων προσόντων συνδεδεμένων με το ευρωπαϊκό πλαίσιο επαγγελματικών προσόντων και τη δημιουργία περισσότερο ευέλικτων οδών μάθησης. Η κινητικότητα θα πρέπει να επεκτείνεται, ενώ θα πρέπει να εφαρμόζεται ο ευρωπαϊκός χάρτης ποιότητας για την κινητικότητα·
βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας της εκπαίδευσης και της κατάρτισης – όλοι οι πολίτες πρέπει να μπορούν να αποκτήσουν βασικές ικανότητες και όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης και κατάρτισης πρέπει να γίνουν ελκυστικότερα και αποτελεσματικότερα·
προαγωγή της ισοτιμίας, της κοινωνικής συνοχής και της ενεργού συμμετοχής στα κοινά – η εκπαίδευση και η κατάρτιση θα πρέπει να δίνουν τη δυνατότητα σε όλους τους πολίτες να αποκτούν και να αναπτύσσουν τις δεξιότητες και τις ικανότητες που είναι αναγκαίες για την απασχολησιμότητά τους, καθώς επίσης να υποστηρίζoυν την περαιτέρω μάθηση, την ενεργό συμμετοχή στα κοινά και το διαπολιτισμικό διάλογο. Τα εκπαιδευτικά μειονεκτήματα θα πρέπει να αντιμετωπίζονται με υψηλής ποιότητας εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς από τις μικρές ηλικίες·
ενίσχυση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας καθώς και του επιχειρηματικού πνεύματος, σε όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης και κατάρτισης – θα πρέπει να προάγεται η απόκτηση εγκάρσιων ικανοτήτων από όλους τους πολίτες και να διασφαλίζεται η λειτουργία του τριγώνου γνώσης (εκπαίδευση-έρευνα-καινοτομία). Θα πρέπει να προάγεται η συνεργασία μεταξύ επιχειρήσεων και εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, καθώς και των ευρύτερων μαθησιακών κοινοτήτων με την κοινωνία των πολιτών και άλλους ενδιαφερόμενους.
Η φιλοσοφία της ευρωπης δεν κάνει κανενα διαχωρισμό αναμεσα στην εκπαιδευση ή καταρτιση.
Η συντεχνια του υπεπθ και των συμβουλων του εδω περα εχει καταδικασει τα ΙΕΚ στην ανεργια, στους εξευτελιστικους μισθους, οσοι βεβαια δουλευουν.
Οι ψευδοεκπαιδευτες των 3 ευρω την ωρα απο το 2004 και μετα αποτελεσαν μια ακομα τροχοπεδη στην βαρυτητα των σχολων
Επειδή δεν εχω ψευδαισθησεις προτρεπω τους σπουδαστες των ΙΕΚ να συνηδειτοποιησουν οτι τα ψευδοπτυχια του ΟΕΕΚ δεν θα τους προσφερουν τιποτα. Ας βρουν αλλο τροπο να σταδιοδρομησουν, μην την πατησουν σαν και εμας που πηγαμε παιδια και γερασαμε χωρις τιτλό με δικαιωματα
τζαμπα τον χρονο τους θα φανε
Η ελλάδα είναι η μόνη χώρα η οποία εχει διαφορετικότητα απο τους εταίρους μας στην ευρωπαική ένωση σε πολλά πράγματα. Πάντα προς το χείριστω, ουτε μια φορά στο καλύτερο. Διαχωρισμός εννοιών, προς το χείριστο εχουμε την ατυπη καταρτιση η οποία δεν εχει επαγγελματικά δικαιώματα ,αφορά χιλιάδες ανθρώπους που στην πλειοψηφία τους εξαπατήθηκαν δεν νοειται ο χρόνος φοίτησης τους ως αναγνωρίσιμος τίτλος που αποδίδει δικαιώμα στην εργασία. Η απόδοση του στον επαγγελματικό στοίβο αφορά αναγνώριση προυπηρεσίας οπου δη παρα τιτλος εξειδικευσης Οι αποφάσεις της ευρωπαικής ενωσης εχουν δώσει κατευθύνσεις. Ο κύριος στόχος του πλαισίου είναι η στήριξη των κρατών μελών όσον αφορά την περαιτέρω ανάπτυξη των συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισής τους. Αυτά τα συστήματα θα πρέπει να παρέχουν τα μέσα σε όλους τους πολίτες να αναπτύξουν τις ικανότητές τους, καθώς επίσης να διασφαλίζουν τη βιώσιμη οικονομική ευμάρεια και απασχολησιμότητα. Το πλαίσιο θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη ολόκληρο το φάσμα των συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης με την προοπτική της δια βίου μάθησης, καλύπτοντας όλα τα επίπεδα και τα είδη μάθησης (συμπεριλαμβανομένης της μη τυπικής και της άτυπης μάθησης). Τα συμπεράσματα θέτουν τέσσερις στρατηγικούς στόχους για το πλαίσιο: υλοποίηση της δια βίου μάθησης και της κινητικότητας – απαιτείται πρόοδος όσον αφορά την εφαρμογή των στρατηγικών δια βίου μάθησης, την εκπόνηση εθνικών πλαισίων προσόντων συνδεδεμένων με το ευρωπαϊκό πλαίσιο επαγγελματικών προσόντων και τη δημιουργία περισσότερο ευέλικτων οδών μάθησης. Η κινητικότητα θα πρέπει να επεκτείνεται, ενώ θα πρέπει να εφαρμόζεται ο ευρωπαϊκός χάρτης ποιότητας για την κινητικότητα· βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας της εκπαίδευσης και της κατάρτισης – όλοι οι πολίτες πρέπει να μπορούν να αποκτήσουν βασικές ικανότητες και όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης και κατάρτισης πρέπει να γίνουν ελκυστικότερα και αποτελεσματικότερα· προαγωγή της ισοτιμίας, της κοινωνικής συνοχής και της ενεργού συμμετοχής στα κοινά – η εκπαίδευση και η κατάρτιση θα πρέπει να δίνουν τη δυνατότητα σε όλους τους πολίτες να αποκτούν και να αναπτύσσουν τις δεξιότητες και τις ικανότητες που είναι αναγκαίες για την απασχολησιμότητά τους, καθώς επίσης να υποστηρίζoυν την περαιτέρω μάθηση, την ενεργό συμμετοχή στα κοινά και το διαπολιτισμικό διάλογο. Τα εκπαιδευτικά μειονεκτήματα θα πρέπει να αντιμετωπίζονται με υψηλής ποιότητας εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς από τις μικρές ηλικίες· ενίσχυση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας καθώς και του επιχειρηματικού πνεύματος, σε όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης και κατάρτισης – θα πρέπει να προάγεται η απόκτηση εγκάρσιων ικανοτήτων από όλους τους πολίτες και να διασφαλίζεται η λειτουργία του τριγώνου γνώσης (εκπαίδευση-έρευνα-καινοτομία). Θα πρέπει να προάγεται η συνεργασία μεταξύ επιχειρήσεων και εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, καθώς και των ευρύτερων μαθησιακών κοινοτήτων με την κοινωνία των πολιτών και άλλους ενδιαφερόμενους. Η φιλοσοφία της ευρωπης δεν κάνει κανενα διαχωρισμό αναμεσα στην εκπαιδευση ή καταρτιση. Η συντεχνια του υπεπθ και των συμβουλων του εδω περα εχει καταδικασει τα ΙΕΚ στην ανεργια, στους εξευτελιστικους μισθους, οσοι βεβαια δουλευουν. Οι ψευδοεκπαιδευτες των 3 ευρω την ωρα απο το 2004 και μετα αποτελεσαν μια ακομα τροχοπεδη στην βαρυτητα των σχολων Επειδή δεν εχω ψευδαισθησεις προτρεπω τους σπουδαστες των ΙΕΚ να συνηδειτοποιησουν οτι τα ψευδοπτυχια του ΟΕΕΚ δεν θα τους προσφερουν τιποτα. Ας βρουν αλλο τροπο να σταδιοδρομησουν, μην την πατησουν σαν και εμας που πηγαμε παιδια και γερασαμε χωρις τιτλό με δικαιωματα τζαμπα τον χρονο τους θα φανε