Η δημιουργία δομών αντισταθμιστικής εκπαίδευσης είναι ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση εξασφάλισης ίσων ευκαιριών και αποτελεσμάτων για όλους τους μαθητές. Ωστόσο, καλό θα ήταν η όλη προσπάθεια να προσεγγιστεί από την πολιτεία με έγκαιρο και συστηματικό τρόπο, όπως και τον ανάλογο προγραμματισμό, για να μην υπονομευτεί η όλη διαδικασία, όπως έγινε τα τρία προηγούμενα χρόνια, που λειτούργησε από τρεις μήνες (περίπου) -στην καλύτερη των περιπτώσεων- έως και καθόλου (τρέχουσα σχολική χρονιά) και με φτωχά μαθησιακά αποτελέσματα.
Ακόμη, τα κέντρα ενισχυτικής και πρόσθετης διδασκαλίας, θα πρέπει να καλύπτουν όλη την ελληνική επικράτεια λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαιτερότητα της κάθε γεωγραφικής περιοχής και αριθμητικά να καλύπτουν όσο το δυνατόν τη μεγαλύτερη μερίδα των μαθητών. Τέλος, το διδακτικό προσωπικό που θα αξιοποιηθεί, σκόπιμο είναι να καλείται από τους πίνακες των αναπληρωτών, για να διασφαλίζεται κάθε φορά η αντικειμενικότητα και η διαφάνεια, για να μην επαναληφθεί το "παλιό σενάριο" της ΠΔΣ.
Η δημιουργία δομών αντισταθμιστικής εκπαίδευσης είναι ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση εξασφάλισης ίσων ευκαιριών και αποτελεσμάτων για όλους τους μαθητές. Ωστόσο, καλό θα ήταν η όλη προσπάθεια να προσεγγιστεί από την πολιτεία με έγκαιρο και συστηματικό τρόπο, όπως και τον ανάλογο προγραμματισμό, για να μην υπονομευτεί η όλη διαδικασία, όπως έγινε τα τρία προηγούμενα χρόνια, που λειτούργησε από τρεις μήνες (περίπου) -στην καλύτερη των περιπτώσεων- έως και καθόλου (τρέχουσα σχολική χρονιά) και με φτωχά μαθησιακά αποτελέσματα. Ακόμη, τα κέντρα ενισχυτικής και πρόσθετης διδασκαλίας, θα πρέπει να καλύπτουν όλη την ελληνική επικράτεια λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαιτερότητα της κάθε γεωγραφικής περιοχής και αριθμητικά να καλύπτουν όσο το δυνατόν τη μεγαλύτερη μερίδα των μαθητών. Τέλος, το διδακτικό προσωπικό που θα αξιοποιηθεί, σκόπιμο είναι να καλείται από τους πίνακες των αναπληρωτών, για να διασφαλίζεται κάθε φορά η αντικειμενικότητα και η διαφάνεια, για να μην επαναληφθεί το "παλιό σενάριο" της ΠΔΣ.