Παράγραφος 3 εδάφιο ε) (αα και ββ). Το συγκεκριμένο εδάφιο είναι προβληματικό. Στη κρίση μελών ΔΕΠ (μονιμοποίηση ή εξέλιξη) με εξειδικευμένα ή μεμονωμένα γνωστικά αντικείμενα που δεν αντιπροσωπεύουν και δεν είναι χαρακτηριστικά του επιστημονικού πεδίου που ένα ακαδημαϊκό τμήμα θεραπεύει (όπως π.χ. γνωστικό αντικείμενο πληροφορικής σε τμήμα νοσηλευτικής ή αγροτικής ανάπτυξης) είναι αναγκαίο στο ΕΣ να συμμετέχουν ΜΟΝΟ μέλη ΔΕΠ του οικείου ή μη ιδρύματος με το ίδιο, συγγενές ή συναφές γνωστικό αντικείμενο και όχι υποχρεωτικά 5 μέλη ΔΕΠ από το τμήμα με τελείως διαφορετικά γνωστικά πεδία.
Όσο για το τρόπο που θα ενημερώνονται τα μέλη που συμμετέχουν στο ΕΣ για τις διοικητικές ή άλλες αρμοδιότητες του εκάστοτε υποψηφίου από την στιγμή που δεν θα συμμετέχει κάποιο μέλος ΔΕΠ από το τμήμα, το προηγούμενο νομικό πλαίσιο είχε προβλέψει τις εκθέσεις που έστελνε ο πρόεδρος του τμήματος προς τον πρόεδρο και όλα τα μέλη του εκλεκτορικού και αφορούσα στο διοικητικό έργο του κρινόμενου αλλά και στις αξιολογήσεις των φοιτητών για τα διδασκόμενα μαθήματά του. Εάν υπήρχε και άλλος υποψήφιος εκτός τμήματος δινόταν η ευκαιρία πραγματοποίησης μίας δοκιμαστικής διάλεξης μόνο για τους φοιτητές, οι οποίοι στην συνέχεια αξιολογούσαν τον υποψήφιο. Δεν κατανοώ γιατί να μην συνεχιστεί αυτή η διαδικασία από το να γίνονται κρίσεις από μέλη ΔΕΠ που εκ των πραγμάτων έχουν άγνοια συγκεκριμένων γνωστικών αντικειμένων από την στιγμή μάλιστα που πλέον η όλη διαδικασία θα γίνεται και στο ευρύτερο πλαίσιο της ΓΣ του τμήματος;
Παράγραφος 3 εδάφιο ε) (αα και ββ). Το συγκεκριμένο εδάφιο είναι προβληματικό. Στη κρίση μελών ΔΕΠ (μονιμοποίηση ή εξέλιξη) με εξειδικευμένα ή μεμονωμένα γνωστικά αντικείμενα που δεν αντιπροσωπεύουν και δεν είναι χαρακτηριστικά του επιστημονικού πεδίου που ένα ακαδημαϊκό τμήμα θεραπεύει (όπως π.χ. γνωστικό αντικείμενο πληροφορικής σε τμήμα νοσηλευτικής ή αγροτικής ανάπτυξης) είναι αναγκαίο στο ΕΣ να συμμετέχουν ΜΟΝΟ μέλη ΔΕΠ του οικείου ή μη ιδρύματος με το ίδιο, συγγενές ή συναφές γνωστικό αντικείμενο και όχι υποχρεωτικά 5 μέλη ΔΕΠ από το τμήμα με τελείως διαφορετικά γνωστικά πεδία. Όσο για το τρόπο που θα ενημερώνονται τα μέλη που συμμετέχουν στο ΕΣ για τις διοικητικές ή άλλες αρμοδιότητες του εκάστοτε υποψηφίου από την στιγμή που δεν θα συμμετέχει κάποιο μέλος ΔΕΠ από το τμήμα, το προηγούμενο νομικό πλαίσιο είχε προβλέψει τις εκθέσεις που έστελνε ο πρόεδρος του τμήματος προς τον πρόεδρο και όλα τα μέλη του εκλεκτορικού και αφορούσα στο διοικητικό έργο του κρινόμενου αλλά και στις αξιολογήσεις των φοιτητών για τα διδασκόμενα μαθήματά του. Εάν υπήρχε και άλλος υποψήφιος εκτός τμήματος δινόταν η ευκαιρία πραγματοποίησης μίας δοκιμαστικής διάλεξης μόνο για τους φοιτητές, οι οποίοι στην συνέχεια αξιολογούσαν τον υποψήφιο. Δεν κατανοώ γιατί να μην συνεχιστεί αυτή η διαδικασία από το να γίνονται κρίσεις από μέλη ΔΕΠ που εκ των πραγμάτων έχουν άγνοια συγκεκριμένων γνωστικών αντικειμένων από την στιγμή μάλιστα που πλέον η όλη διαδικασία θα γίνεται και στο ευρύτερο πλαίσιο της ΓΣ του τμήματος;