θα ήθελα να σχολιάσω δύο σημεία.
1)Στην περιγραφή του ωραρίου, η οποία φαίνεται να είναι "προβληματική" και "επικίνδυνη" καθώς περιλαμβάνει μόνο το ελάχιστο των ωρών διδασκαλίας και αφήνει τα μέλη μας εκτεθειμένα σε πιθανή εκμετάλλευση.
Θυμίζω ότι τα μέλη ΕΕΠ έχουν αυτοδύναμο διδακτικό έργο, για την προσληψή τους απαιτείται πλέον διδακτορικό και είναι ένας κλάδος που πάντοτε λειτουργούσε κατ' αναλογία και αντιστοιχία με τα μέλη ΔΕΠ, αφού το έργο στην πραγματικότητα δεν διέφερε ποτέ. Αυτό που διαφέρει είναι το αντικείμενο της διδασκαλίας μας. Επομένως προτείνω να έχουμε αντίστοιχες διδακτικές υποχρεώσεις με τα μέλη ΔΕΠ σε αριθμό ωρών δηλαδή 6-10, χωρίς περιορισμό στις ημέρες (όπως και στα μέλη ΔΕΠ), αφού το έργο μας δεν περιορίζεται σε διδακτικό αλλά και σε ερευνητικό και συγγραφικό.
Το προσχέδιο του νόμου παρόλα αυτά μας διαχωρίζει.
2)Επίσης,καθώς λοιπόν είμαστε ένας κλάδος ξεχωριστός με αυτοδύναμο διδακτικό έργο, αντίστοιχα προσόντα πρόσληψης με τα ΔΕΠ, θα πρότεινα τα ΕΕΠ να διαχωριστούν εντελώς από τους υπόλοιπους κλάδους και να δύναται η δυνατότητα στα μέλη που έχουν διδακτορικό να εξελίσσονται σε μέλη ΔΕΠ.(κάτι που ορθά δια νόμου συνέβη στο παρελθόν αλλά δυστυχώς δεν είχε διάρκεια.)
θα ήθελα να σχολιάσω δύο σημεία. 1)Στην περιγραφή του ωραρίου, η οποία φαίνεται να είναι "προβληματική" και "επικίνδυνη" καθώς περιλαμβάνει μόνο το ελάχιστο των ωρών διδασκαλίας και αφήνει τα μέλη μας εκτεθειμένα σε πιθανή εκμετάλλευση. Θυμίζω ότι τα μέλη ΕΕΠ έχουν αυτοδύναμο διδακτικό έργο, για την προσληψή τους απαιτείται πλέον διδακτορικό και είναι ένας κλάδος που πάντοτε λειτουργούσε κατ' αναλογία και αντιστοιχία με τα μέλη ΔΕΠ, αφού το έργο στην πραγματικότητα δεν διέφερε ποτέ. Αυτό που διαφέρει είναι το αντικείμενο της διδασκαλίας μας. Επομένως προτείνω να έχουμε αντίστοιχες διδακτικές υποχρεώσεις με τα μέλη ΔΕΠ σε αριθμό ωρών δηλαδή 6-10, χωρίς περιορισμό στις ημέρες (όπως και στα μέλη ΔΕΠ), αφού το έργο μας δεν περιορίζεται σε διδακτικό αλλά και σε ερευνητικό και συγγραφικό. Το προσχέδιο του νόμου παρόλα αυτά μας διαχωρίζει. 2)Επίσης,καθώς λοιπόν είμαστε ένας κλάδος ξεχωριστός με αυτοδύναμο διδακτικό έργο, αντίστοιχα προσόντα πρόσληψης με τα ΔΕΠ, θα πρότεινα τα ΕΕΠ να διαχωριστούν εντελώς από τους υπόλοιπους κλάδους και να δύναται η δυνατότητα στα μέλη που έχουν διδακτορικό να εξελίσσονται σε μέλη ΔΕΠ.(κάτι που ορθά δια νόμου συνέβη στο παρελθόν αλλά δυστυχώς δεν είχε διάρκεια.)