Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μιχαλης | 24 Ιουνίου 2015, 20:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριε υπουργέ θα έχετε παρατηρήσει πως στη δημόσια διαβούλευση γίνεται ένας αγώνας επικράτησης της Α ή της Β άποψης με βάση την ποσότητα(το πλήθος) κ όχι την ποιότητα(τεκμηρίωση). Μετά από αρκετά χρόνια σκοταδισμού στην παιδεία έρχεται η αναγέννηση,και όσον αφορά το συγκεκριμένο άρθρο 47 η προσωπική μου άποψη είναι η παρακάτω : $.2. Πολύ ορθά πράττετε, καθότι το πάγωμα των πινάκων ήταν κάτι χωρίς νόημα κ ότι πιο απαξιωτικό για τον εργαζόμενο μάχιμο καθημερινά στην τάξη εκπαιδευτικό! Η προϋπηρεσία είναι «περουσιακό» στοιχείο που έχει αποκτηθεί με αίμα, θυσίες κ πρέπει να αναγνωρίζεται όπως γίνεται σε όλα τα μέρη της Γης! Επίσης πολύ ορθά σκέπτεστε στο μη διπλασιασμό της προϋπηρεσίας για τα δυσπρόσιτα καθώς με το προϋγούμενο καθεστώς(ν.3848) αρκετοί δε δήλωσαν αυτά τα σχολεία γνωρίζοντας στην μη προσμέτρησή της. Να επισημάνω εδώ όμως πως η προσμέτρησή της απλά (όχι στο διπλό) γίνεται από πλευρά σας κατά άριστο τρόπο ως επιβράβευση των θυσιών των συναδέλφων που πήγαν εκεί στα δύσκολα αυτά χρόνια της οικονομικής κρίσης. $.4. Θεωρώ πως ο διαχωρισμός των πινάκων προϋπηρεσίας ειδικής από την γενική είναι ότι δικαιότερο εισηγήστε.Η προϋπηρεσία πρέπει να λογίζεται στον αντίστοιχο πίνακα με το σχολείο που αποκτιέται!!! Σε σχολείο γενικής πρέπει να εγγράφεται στον πίνακα γενικής σειράς και σε σχολείο ειδικό στον πίνακα ειδικής. Επιτέλους να σταματήσουν τα παράθυρα και οι λαμογιές!!! Στις υπόλοιπες παραγράφους του άρθρου 47 θεωρώ πως η πρόταση νόμου είναι το αυτονόητο που θα πρέπει να ισχύει! Οι προσλήψεις των αναπληρωτών να γίνονται σε μία, το πολύ δύο φάσεις.