Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη K T | 25 Νοεμβρίου 2009, 20:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
* Για κάθε εκπαιδευτικό που επιτυγχάνει στον ΑΣΕΠ θα προσμετράται για το διορισμό του και η προϋπηρεσία του. Κάποιοι επιλέγουν να δουλεύουν ως αναπληρωτές/ωρομίσθιοι ελπίζοντας ότι κάποια στιγμή το υπουργείο θα αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού και θα γίνουν μόνιμοι ως 16μηνίτες/40μηνίτες/12μηνίτες/... Κάποιοι άλλοι όταν βλέπουν πρόσκληση για ωρομίσθιους/αναπληρωτές δεν εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους γιατί θεωρούν ότι το δημόσιο αναζητεί αυτό ακριβώς το πράγμα, δηλαδή εκπαιδευτικό για ολιγόμην απασχόληση και περιμένουν πότε θα 'ανοίξουν' μόνιμες θέσεις για να συμμετάσχουν και αυτοί στην διαδικασία. Θέσεις που μειώνονται κάθε τόσο με τα ποσοστά προσλήψεων από τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ να μειώνονται συνεχώς από το 100% που είχαν υποσχεθεί αρχικά στο μισό σήμερα. * Οι προσλήψεις θα γίνονται από το Υπουργείο Παιδείας αλλά με σαφή προσδιορισμό του τόπου διορισμού. Η πρόσληψη δηλαδή θα γίνεται σε επίπεδο αρμόδιας διεύθυνσης ή περιοχής αυτής ή σχολείου. Ο χρόνος υπηρεσίας στον τόπο του πρώτου διορισμού θα πρέπει να είναι εξ’ αρχής προσδιορισμένος και μέσα από το διάλογο θα δούμε πως θα μπορεί να επιτευχθεί η μεγαλύτερη δυνατή παραμονή στο συγκεκριμένο σχολείο. Προτείνεται η τριετία. Μα και τώρα οι προσήψεις δεν γίνονται σε συγκεκριμένη περιοχή; Και γιατί να θεσπιστεί ελάχιστος χρόνος παραμονής; Να γίνονται προσλήψεις εκεί που υπάρχουν πραγματικά κενά (και φυσικά όχι εκεί όπου δεν έχουν εγκριθεί μεταθέσεις την προηγούμενη χρονιά) και ο εκπαιδευτικός να μετατίθεται όταν θέλει, αρκεί στην περιοχή μετάθεσης να υπάρχει θέση στην οποία να μπορεί να τοποθετηθεί. * Η προβλεπόμενη από το νόμο διετής δοκιμαστική περίοδος των νεοδιοριζομένων, πριν τη μονιμοποίησή τους, θα αξιοποιηθεί για την επιμόρφωση τους με στόχο την καλύτερη άσκηση των καθηκόντων τους και την περαιτέρω ανάπτυξη των ικανοτήτων τους, προκειμένου να μπορούν να ανταποκριθούν στο έργο και τις υποχρεώσεις που αναλαμβάνουν. ΜΑΚΑΡΙ. Μην ξεχνάτε ότι πολλοί από μας δεν σπουδάσαμε δάσκαλοι, αλλά φοιτήσαμε σε κάποια πανεπιστημιακή σχολή και είμαστε οι πρώτοι που θα θέλαμε κάποιος να μας βοηθήσει να μάθουμε πώς πρέπει να συμπεριφερόμαστε στα παιδιά και πώς να είμαστε αποδοτικοί στην τάξη και πάντως όχι με την μορφή που έχουν τα ΠΕΚ σήμερα.