Το παρόν νομοσχέδιο προσπαθεί να διορθώσει σε αρκετά σημεία τον προηγούμενο νόμο πλαίσιο για τα ΑΕΙ, εισάγοντας βελτιώσεις τόσο σε γενικότερα θέματα δημοκρατικότερης λειτουργίας των ΑΕΙ, όσο και σε επιμέρους ζητήματα.
Ωστόσο, κάποια σημεία μάλλον πρέπει να προσεχθούν περισσότερο.
Ειδικότερα στο άρθρο 14, παρ. 1.7, σε ότι αφορά την αναγνώριση της προϋπηρεσίας των μελών που εντάσσονται στην κατηγορία ΕΔΙΠ, πρέπει να υπολογιστεί και η επιστημονική προϋπηρεσία του προσωπικού αυτού σε άλλους φορείς του Δημοσίου και όχι μόνο στα ΑΕΙ.
Συγκεκριμένα, αρκετά μέλη της κατηγορίας αυτής έχουν αντίστοιχη με το πτυχίο ή/και το μεταπτυχιακό-διδακτορικό τους επιστημονική προϋπηρεσία σε φορείς του Δημοσίου (αρχαιολόγοι στην αρχαιολογική υπηρεσία, χημικοί σε χημικά εργαστήρια δημοσίων φορέων, δασολόγοι σε δασαρχεία κλπ.) Η εμπειρία που αποκτήθηκε κατά την προϋπηρεσία αυτή είναι αξιοποιήσιμη, δεδομένου ότι χρησιμοποιείται από το συγκεκριμένο Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό κατά την εκπαίδευση των φοιτητών και γενικότερα κατά την άσκηση του επιστημονικού του έργου. Συνεπώς, πρέπει να αναγνωριστεί στο σύνολό της.
Το παρόν νομοσχέδιο προσπαθεί να διορθώσει σε αρκετά σημεία τον προηγούμενο νόμο πλαίσιο για τα ΑΕΙ, εισάγοντας βελτιώσεις τόσο σε γενικότερα θέματα δημοκρατικότερης λειτουργίας των ΑΕΙ, όσο και σε επιμέρους ζητήματα. Ωστόσο, κάποια σημεία μάλλον πρέπει να προσεχθούν περισσότερο. Ειδικότερα στο άρθρο 14, παρ. 1.7, σε ότι αφορά την αναγνώριση της προϋπηρεσίας των μελών που εντάσσονται στην κατηγορία ΕΔΙΠ, πρέπει να υπολογιστεί και η επιστημονική προϋπηρεσία του προσωπικού αυτού σε άλλους φορείς του Δημοσίου και όχι μόνο στα ΑΕΙ. Συγκεκριμένα, αρκετά μέλη της κατηγορίας αυτής έχουν αντίστοιχη με το πτυχίο ή/και το μεταπτυχιακό-διδακτορικό τους επιστημονική προϋπηρεσία σε φορείς του Δημοσίου (αρχαιολόγοι στην αρχαιολογική υπηρεσία, χημικοί σε χημικά εργαστήρια δημοσίων φορέων, δασολόγοι σε δασαρχεία κλπ.) Η εμπειρία που αποκτήθηκε κατά την προϋπηρεσία αυτή είναι αξιοποιήσιμη, δεδομένου ότι χρησιμοποιείται από το συγκεκριμένο Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό κατά την εκπαίδευση των φοιτητών και γενικότερα κατά την άσκηση του επιστημονικού του έργου. Συνεπώς, πρέπει να αναγνωριστεί στο σύνολό της.