Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 45: Προγραμματισμός και κριτική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη ΜΙΝΟΠΕΤΡΟΣ | 24 Ιουνίου 2015, 22:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να προστεθεί οτι "Ο προγραμματισμός και η αποτίμηση, η απολογιστική έκθεση, οι απόψεις του σχολικού συμβούλου παιδαγωγικής ευθύνης επί της απολογιστικής έκθεσης, ανήκουν στην εσωτερική λειτουργία της σχολικής μονάδας και δεν βαθμολογείται, δεν αξιολογείται, δεν έχει καμμία επίδραση στην χρηματοδότηση της σχολικής μονάδας, δεν χρησιμεύει για τυχόν αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και δεν αναρτάται σε δίκτυα." Μόνον έτσι θα αποφευχθεί η εισαγωγή της αξιολόγησης από την πίσω πόρτα, εφόσον η αξιολόγηση απ΄ ότι φαίνεται δεν είναι αποδεκτή από τους εκπαιδευτικούς και την πολιτεία, και επί πλέον θα αποφευχθεί η "διαφήμιση" σχολικών μονάδων που κάνουν έργα "βιτρίνας". Πάντως η εμπλοκή των σχολικών συμβούλων στον προγραμματισμό και την αποτίμηση μάλλον φαίνεται ως επέμβαση στην εσωτερική λειτουργία του σχολείου. Ο κυρίαρχος Σύλλογος των Διδασκόντων γνωρίζει τα προβλήματα του σχολείου και πώς να τα λύσει.Σήμερα οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί έχουν υψηλό βαθμό μόρφωσης με μεταπτυχιακά ή και διδακτορικά με ξένες γλώσσες κλπ που μπορούν άνετα να προγραμματίσουν ορθώς, να επιβλέψουν την πορεία του προγραμματισμού και να αποτιμίσουν το αποτέλεσμα ασφαλώς. Ενώ οι σύμβουλοι τις περισσότερες φορές είναι από χρόνια αποκομένοι από την διδακτική πράξη και τη διοίκηση του σχολείου, πολλοί δε από αυτούς δεν έχουν ασχοληθεί με τη διοίκηση σχολικών μονάδων. Άρα ή οι σχολικοί σύμβουλοι διδάσκουν ορισμένες ώρες και μάλιστα σε διαφορετικά σχολεία, όπου υπάρχουν μικρά ελλείματα ωρών, ώστε να έχουν πραγματική αίσθηση της λειτουργίας τους και των δυσκολιών της, και η συμμετοχή τους στον προγραμματισμό και την αποτίμηση να είναι προσγειωμένη ή να ελλαττωθούν σε αριθμό και να ασχολούνται μόνο με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.