Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 54: Γνωμοδότηση Καλλιτεχνικών Επιτροπών και Εποπτικού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ζεπάτου Βασιλική | 24 Ιουνίου 2015, 23:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι πολύ σωστή η προσθήκη του άρθρου 55 ως προς τα Μουσικά Σχολεία διότι λαμβάνει υπόψη το Ν. 1824/1988 άρθρο 16 Ι βάσει του οποίου η Καλλιτεχνική Επιτροπή έχει αρμοδιότητα για το πρόγραμμα διδασκαλίας των Μουσικών Σχολείων (ωρολόγιο και αναλυτικό πρόγραμμα). Δεν μπορεί όμως να μείνουν ασχολίαστα 2 προηγούμενα σχόλια: 1) του κ. Βασίλη Στεφανίδη (20/6): Υπάρχουν ισχύοντα προγράμματα σπουδών μουσικών μαθημάτων για τα Μουσικά Σχολεία. Αυτό το καιρό από το ΙΕΠ, στο πλαίσιο της Πράξης του Νέου Σχολείου, εκπονούνται νέα Π.Σ. και Οδηγοί Εκπαιδευτικού για τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία. Απλούστατα, εφόσον ψηφιστεί το νομοσχέδιο, θα πρέπει για τα νέα αυτά Π.Σ. να γνωμοδοτήσουν αντίστοιχα η Καλλιτεχνική Επιτροπή Μουσικών Σχολείων και η Επιτροπή Καλλιτεχνικών Σχολείων πριν δημοσιευτούν σε ΦΕΚ. 2) της Ματίνας (24/6): Το σχόλιο αυτό είναι εκτός θέματος γιατί το άρθρο 55 του νομοσχεδίου δεν αφορά τις μεταθέσεις στα Μουσικά Σχολεία. Προς ενημέρωση, η εγκύκλιος μεταθέσεων δεν θεσπίζει κριτήρια μετάθεσης αλλά υλοποιεί το νομικό πλαίσιο των μεταθέσεων που ορίζεται στο Π.Δ. 100/1997, άρθρο 8Β ειδικότερα για το Μουσικά Σχολεία. Το ό,τι δεν υπάρχει μοριοδότηση δεν σημαίνει αυθαιρεσία. Υπάρχουν ρητά αντικειμενικά κριτήρια που αναφέρονται στο Π.Δ. 100/97 βάσει των οποίων γνωμοδοτεί η Καλλιτεχνική Επιτροπή και εισηγείται το ΚΥΣΔΕ. Όλα τα προσόντα που αναφέρει η Ματίνα στο σχόλιό της περιλαμβάνονται σ΄αυτά που ορίζει το Π.Δ. ότι λαμβάνονται υπόψη για μετάθεση στα Μουσικά Σχολεία.Με βάση αυτά τεκμηριώνονται τα σχετικά πρακτικά της Καλλιτεχνικής Επιτροπής. Η γνώμη της -περί κατάργησης της Καλλιτεχνικής Επιτροπής - δείχνει άγνοια των πραγματικών καταστάσεων και της ιστορίας εξέλιξης του θεσμού των Μουσικών Σχολείων και του θεσμικού ρόλου της Καλλιτεχνικής Επιτροπής η οποία ως μόνιμο συλλογικό όργανο, σύμβουλος της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας, έπαιξε και συνεχίζει να παίζει καθοριστικό ρόλο στο να αναπτυχθεί ο θεσμός, με αποτέλεσμα από 1 να έχουμε φθάσει στα 43 μέχρι στιγμής Μουσικά Σχολεία. Τα τελευταία χρόνια με την οικονομική κρίση, η Καλλιτεχνική Επιτροπή υπερασπίστηκε σθεναρά το θεσμό και δεν έκλεισε ούτε ένα Μουσικό Σχολείο. Συνεργάστηκε ώστε να αγοραστούν μουσικά όργανα 200.000 ευρώ με δωρεά του ΟΠΑΠ, μερίμνησε ώστε να εγκριθεί το 2011 η εκπόνηση νέων προγραμμάτων σπουδών και οδηγών εκπαιδευτικού για τα μουσικά μαθήματα στο πλαίσιο της Πράξης του Νέου Σχολείου, συνέβαλε στο να σχεδιαστούν οι 3 Πράξεις "Αναβάθμιση Μουσικών & Καλλιτεχνικών Σχολείων..." μέσω ΕΣΠΑ ώστε να εργαστούν αναπληρωτές και ωρομίσθιοι μουσικοί στα Μουσικά Σχολεία και να επιμορφωθούν στις ΤΠΕ κ.ά. Γενικά χρειάζεται προσοχή στην έκφραση γνώμης/δημιουργίας εντυπώσεων που κάθε άλλο παρά συμβάλλουν εποικοδομητικά στη συγκεκριμένη διαβούλευση. Με εκτίμηση Βασιλική Ζεπάτου εκπ/κος ΠΕ 16.01 Μουσικού Σχολείου