Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Βίκυ Κ. | 25 Ιουνίου 2015, 00:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η παρ.4 του αρθρου 47 φαίνεται να "τιμωρεί" τους έχοντας κάποια ακαδημαϊκά προσόντα τους οποίους αφηνει τελευταίους τόσο στους πίνακες της γενικής (με το να μην προσμετράται η προϋπηρεσία τους) όσο και στους πίνακες της ειδικής(με το να έπονται νέων συναδέλφων που τελειώνουν τα τμήματα Ειδικής Αγωγής).Το αποτέλεσμα θα είναι η συγκεκριμένη κατηγορία συναδέλφων να κινδυνεύει να μείνει εκτός σχολικής τάξης (ακόμα κι αν έχει πολλά χρόνια προϋπηρεσία τα οποία έχουν αποκτηθεί τόσο στη γενική όσο και στην ειδκή αγωγή) Παρακαλώ επανεξετάστε τη συγκεκριμένη παράγραφο. Επιπρόσθετα οι εποχές επιβάλλουν να αξιοποιούνται συνάδελφοι που εκτός από βασικό τίτλο σπουδών και μεταπτυχιακό/διδακτορικό έχουν και δεύτερο πτυχίο συναφούς κλάδου οπως είναι το πτυχιο Ψυχολογίας. Είναι αδιανόητο να μοριοδοτούνται μεταπτυχιακά σχολικής ψυχολογίας, σεμιναρια 400 ωρων κτλ και να μη μοριοδοτείται η κατοχή πτυχίου Ψυχολογίας (τετραετούς φοίτησης).