Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 56: Διάρθρωση Σπουδών Επαγγελματικού Λυκείου και 4ο έτος ειδίκευσηςΣχόλιο του χρήστη NIKOLAOS | 25 Ιουνίου 2015, 01:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρέπει άμεσα να λειτουργήσει το Νέο Λύκειο θεωρίας και πράξης που θα παρέχει μαθήματα γενικής υποδομής και μαθήματα υποχρεωτικά και επιλογής επαγγελματικού τομέα κλίσης και ενδιαφερόντων. Όσοι τελειώνουν το Νέο Λύκειο θεωρίας και πράξης θα πρέπει να μπορούν να συνεχίσουν, ένα έτος προετοιμασίας Τομεακών Σπουδών στο Λύκειο (τομέας υγείας, τομέας μηχανικής, τομέας γεωτεχνικής, τομέας οικονομίας και διοίκησης, τομέας νομικής , τομέας θετικής παιδαγωγικής , τομέας θεωρητικής παιδαγωγικής ) και με γενικές και τομεακές εξετάσεις στο Λύκειο θα μπορούν να εισαχθούν στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Πανεπιστήμια και ΑΤΕΙ-Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων επιστημών), ακολουθώντας ακαδημαϊκές σπουδές. Επίσης οι απόφοιτοι Λυκείου θα μπορούν να εισαχθούν με τον ίδιο τρόπο σε κρατικά Κολέγια εφαρμοσμένων επιστημών, τριετούς φοίτησης τα οποία θα συνυπάρχουν ανταγωνιστικά και παράλληλα με τα Ιδιωτικά Κολέγια. Άλλος ένας εναλλακτικός δρόμος σπουδών θα πρέπει να είναι τα Δημόσια Ανώτερα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Α. Ι.Ε.Κ.) με 05 εξάμηνα φοίτησης και με ειδικότητες επαγγελματικής κατάρτισης που έχει ανάγκη η αγορά εργασίας ύστερα από έρευνα σε ορίζοντα εξαετίας. Η καινοτομία των Α. Ι.Ε.Κ. θα βρίσκετε στην προσαρμογή των ειδικοτήτων που θα παρέχουν στις ευμετάβλητες ανάγκες της αγοράς. Οι πιστοποιημένοι απόφοιτοι των Ι.Ε.Κ. θα πρέπει επιτέλους να μπορούν να συνεχίσουν σπουδές στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα ανάλογου τομέα του διπλώματός τους . Πρέπει να κατοχυρώσουμε σαν χώρα μια νέα εκπαιδευτική φιλοσοφία και σκέψη για την Ελλάδα . Επειδή είμαστε μια μικρή χώρα δεν πρέπει να έχουμε την πολυτέλεια να χάσουμε ούτε ένα παιδί, διότι κοινωνικοί αποκλεισμοί, διακρίσεις και φραγμοί δεν πρέπει να έχουν θέση στη μάθηση. Πρέπει να πιστεύουμε ότι ενσωμάτωση, συν ανταγωνιστικότητα , κοινωνικοποίηση και μάθηση πάνε μαζί. Οι πιο αδύναμοι μαθητές ή φοιτητές θα πρέπει να έχουν ενισχυτική διδασκαλία και ψυχολογική στήριξη. Η δημόσια παιδεία θα πρέπει να είναι δωρεάν σε όλες τις βαθμίδες. Πρέπει να έχουμε ένα σχολείο ίδιο για όλα τα παιδιά από όλα τα διαφορετικά κοινωνικά στρώματα, που αυτό θα μας βοηθήσει στο να μάθουμε να σεβόμαστε και να εκτιμάμε ο ένας τον άλλον ανεξάρτητα από το πόσα χρήματα έχει ο γονέας , ανεξάρτητα από τις πνευματικές και σωματικές αναπηρίες ή από το τι χρώμα έχει η επιδερμίδα μας. Πρέπει οι νέοι μας να αγαπάνε αυτό που θα σπουδάσουν μέσα από ένα φιλικό βιωματικό εκπαιδευτικό περιβάλλον καινοτομίας και γνώσης. Τα παραπάνω θα αποκτήσουν οντότητα αν σχεδιάσουμε στρατηγικά και αναβαθμίσουμε τον Εκπαιδευτικό και τα Διοικητικά στελέχη της εκπαίδευσης και κατάρτισης κοινωνικά και οικονομικά μέσα από πόρους προγραμμάτων ,ενισχυτικής διδασκαλίας ,υπερωριών, διαφοροποίησης μισθού ανάλογα σε ποια βαθμίδα διδάσκει ή διοικεί, τις μεταπτυχιακές σπουδές, τις εκπαιδευτικές καινοτομίες και στόχους και επίσης ακόμη με ηθική επιβράβευση και με μπόνους απόδοσης.