• Σχόλιο του χρήστη 'δημητρα' | 25 Ιουνίου 2015, 02:41

    Ο διαχωρισμός ειδικής και γενικής αγωγής , η εκμηδένιση της προσπαθειας ενος νέου δάσκαλου να επιμορφωνεται και να εξελίσσεται σεβομενος και υπηρετώντας τη διαφορετικότητα αναιρει και την ιδια της την υποσταση ως ειδική και οσα αυτή πρεσβεύει ανθρωπιστικά και αξιακα. Ο ορος αγορασμενα η η έκφραση μοναδικό μέλημα που αναφέρεται για δασκάλους κατόχους μεταπτυχιακών αναιρεί την επαγγελματική κατάρτιση για την οποια οφείλει να εργάζεται σκληρα οποίος αναλαμβάνει ενα υπεύθυνο έργο που συνδεέται αρρηκτα με τη γενική εκπαίδευση, αυτό της ενταξης των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές αναγκες στο γενικό σχολείο και στη κοινωνια . η σύνδεση είναι αρρηκτη , η προσπαθεια είναι μεγάλη και καλύπτει το κλάδο του δασκάλου που παιρνει αυτό το 50 για να μπορεσει να ανταποκριθεί περισσότερο στον υπευθυνο ρολο του και να ανταποκριθεί στο έργο αυτο.επιπλέον οι νέοι δάσκαλοι που δεν πρόλαβαν τον ΑΣΕΠ πχ αποφοιτοι 2011 με αλλες εργασιες και εξοδα προσπαθουν να ανακτήσουν ελπίδες και να επενδύσουν χρονο και κατάρτιση στο κλάδο τους. Αυτοι οι δάσκαλοι δεν έχουν προυπηρεσια ουτε ΑΣΕΠ είχαν τη τυχη να συναντησουν αφου δεν πραγματοποιηθηκε απο το 2008 και παρότι η ειδικη αγωγη σαν προοπτική διορισμού δεν υπάρχει για εμας που μπορεί να μετρήσει η προυπηρεσια ; ένας κλαδος συνδεδεμένος με το έργο της ενταξης και ολοκληρωμενος οτάν συμπεριλαμβάνει γενική και ειδική εκπαιδευση μαζι , συνεχη προσπαθεια, κίνητρο,αναμονή πως γίνεται να αποκλείεται η επαγγελματική του προοπτική, που θα διοριστεί αυτός ο νεος δάσκαλος αφού είναι αποκλεισμένος απο την ειδική. Η βασική συγχυση εγκειται στο διαχωρισμο που γίνεται οταν οι ανθρώποι θέλοντας να δημιουργήσουν ανθρωπιστικές δομές για τη κοινωνία ηδη διαχωρίζουν τα παιδία , το έργο , τα κίνητρα ανθρώπων που χωρίς μέσα,ΑΣΕΠ, τύχη, προυπηρεσια, κυβερνητική βοήθεια προσπαθούν εντιμα να εξελίσσονται και καποτε να εργάζονται βιοποριστικά σε ενα πολυπλευρο αντικείμενο του τομέα-κλαδου τους.