Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνα | 25 Ιουνίου 2015, 07:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας της Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης αποτελεί πρωτόγνωρο γεγονός στην εκπαιδευτική ιστορία.Όλα τα κράτη έχουν απορρίψει το διαχωριστικό αυτό μοντέλο και δεν ισχύει πουθενά ο τεμαχισμός της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας. Αποτελεί τροχοπέδη και ανασταλτικό παράγοντα για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση και γυρίζουμε στο ιατρικό μοντέλο.ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να συμβεί ο διαχωρισμός αυτός ειδικά από αυτή την κυβέρνηση που μας γέμισε ελπίδες. Θυμίζω την εισήγηση του αναπληρωτή υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων Τάσου Κουράκη στην ημερίδα "Η πολιτική για την αναπηρία - Η αναπηρία για την πολιτική" ΤΟ Μάρτη που μόλις πέρασε,στην οποία ο αξιότιμος υπουργός είπε: "Επίσης, στη συνείδηση πολλών η ειδική εκπαίδευση, κατέχει μία σαφώς διαχωρισμένη θέση από τη γενική εκπαίδευση, γεγονός που υποβαθμίζει την ενταξιακή εκπαιδευτική πολιτική." Ο διαχωρισμός θα επιφέρει πάρα πολλά προβλήματα στην εκπαίδευση και στους εργαζόμενους και θα πάει κόντρα στις διεθνείς συμβάσεις αλλά και στα δικαιώμτα τα των αναπήρων που οραματίζονται ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Παρακαλούμε το υπουργείο να επανεξετάσει και να μην υλοποιηθεί ο διαχωρισμός αλλιώς θα δημιουργηθούν εξαιρετικά και πολλά προβλήματα πολύ σύντομα.