Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γιώργος | 25 Ιουνίου 2015, 08:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο διαχωρισμός της προϋπηρεσίας σε Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης αποτελεί κάτι πρωτόγνωρο.Οδηγεί σε κατηγοριοποίηση μαθητές και εκαπιδευτικούς.Πώς μιλάμε για το όραμα ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ όταν τεμαχίζεται η ίδια η προϋπηρεσία; Τα παιδιά με δυσκολίες χρειάζονται δασκάλους που να είναι εκπαιδευμένοι έτσι ώστε ναμπορούν να έχουν κινητικότητα από ειδική σε γενική κι αντίστροφα σύμφωνα με τη διακήρυξη της Σαλαμάνκα,την οπόια ο αξιότιμος κύριος Κουράκης συχνά επικαλείται. Θα είναι απίστευτο και θα δημιουργήσει πολλά πρόβληματα στο άμεσο μέλλον αν υλοποιηθεί ο διαχωρισμός της προϋπηρείας.Η προϋπηρεσία πρέπει να μετράει και στους δύο πίνακες γιατί πρίκειται για ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ.