Καλημέρα,
Περί του 4ου ετους ειδίκευσης ο νομοθέτης ήταν πολύ απλόχερος ιδίως όταν το εξισώνει με αποφοίτους Γενικού λυκείου οι οποίοι συνέχισαν σε ένα ΙΕΚ και πήραν και πιστοποίηση. Εξαιρετικά απλόχερος θα ξανάλεγα σε βαθμό να ισχυριστεί κάποιος οτι η ΤΕΕ δρά με συντεχνίες.
Ας έχει δεν θα σταθώ εκεί, το πρόβλημα εστιάζεται οτι όλοι οι υπουργοί ακολουθούσαν ενα συγκεκριμένο μοτίβο σε όλες τις βαθμίδες, αυτό δείχνει οτι στις δηλώσεις φαίνεται να διαφέρουν , στην πράξη τα σχεδιαγράμματα των υπαλληλων του ΥΠΕΘ απλα εξακολουθούσαν να χαράζουν εκπαιδευτική πολιτική.
Τι σημαίνει αυτό, Η νέα κυβέρνηση ακολουθησε το μοτίβο της προηγούμενης το οποίο η προηγούμενη αναγκάστηκε να ακολουθήσει χωρις βεβαια να δινει λυσεις οριζοντιες επειδη η Ελλαδα δρα υπο την επήρρεια συντεχνιών σε αντιθεση με την ευρώπη..
Αναβάθμιση των ΙΕΚ κατα το ημισυ (στα χαρτια, σε κανενα επαγγελμα δεν αναβαθμίστηκαν επαγγελματικά)
Υποβαθμισμενες σπουδες ΑΕΙ-ΤΕΙ με πτυχια που δινουν αδεια σκήσεως επαγγελματος σε όλα τα επαγγέλματα με το πτυχίο. Ανευ πιστοποίησης γνώσεων και ικανοτήτων.
Εμπαιγμος και κοροιδία, εντάσσοντας επαγγέλματα τεχνικής εκπαιδευσης (σεκιουριτυ, μπραμεν0γουμεν,ταξι,φορτηγα, κρεοπωλες και σε λιγο και αγροτες) στο επίπεδο της Μεταδευτεροβάθμιας εκπαιδευσης-καταρτισης, τα οποία ανήκουν-αν παραδοσιακά στο μεταγυμνασιακό επίπεδο.
Τι να περιμένει κανείς στην παιδεία οταν αλλαζουν καθε χρόνο οι υπουργοί και το εκπαιδευτικό προσωπικό ασχολειται με τις μετεγγραφες, τους πρυτάνεις,τους αναπληρωτες,και τους ωρομισθιους.
Ενα γκριζο τοπίο που καμμία διακυβερνηση δεν μπορεί να αντιστρέψει, το κατωτερο δημόσιο ειναι ο πραγματικός κυβερνητης και οχι ανικανοι προσωρινοί υπουργοί που το μονο που τυος ενδιαφερει ειναι η ικανοποιηση των συντεχνιών.
Καλημέρα, Περί του 4ου ετους ειδίκευσης ο νομοθέτης ήταν πολύ απλόχερος ιδίως όταν το εξισώνει με αποφοίτους Γενικού λυκείου οι οποίοι συνέχισαν σε ένα ΙΕΚ και πήραν και πιστοποίηση. Εξαιρετικά απλόχερος θα ξανάλεγα σε βαθμό να ισχυριστεί κάποιος οτι η ΤΕΕ δρά με συντεχνίες. Ας έχει δεν θα σταθώ εκεί, το πρόβλημα εστιάζεται οτι όλοι οι υπουργοί ακολουθούσαν ενα συγκεκριμένο μοτίβο σε όλες τις βαθμίδες, αυτό δείχνει οτι στις δηλώσεις φαίνεται να διαφέρουν , στην πράξη τα σχεδιαγράμματα των υπαλληλων του ΥΠΕΘ απλα εξακολουθούσαν να χαράζουν εκπαιδευτική πολιτική. Τι σημαίνει αυτό, Η νέα κυβέρνηση ακολουθησε το μοτίβο της προηγούμενης το οποίο η προηγούμενη αναγκάστηκε να ακολουθήσει χωρις βεβαια να δινει λυσεις οριζοντιες επειδη η Ελλαδα δρα υπο την επήρρεια συντεχνιών σε αντιθεση με την ευρώπη.. Αναβάθμιση των ΙΕΚ κατα το ημισυ (στα χαρτια, σε κανενα επαγγελμα δεν αναβαθμίστηκαν επαγγελματικά) Υποβαθμισμενες σπουδες ΑΕΙ-ΤΕΙ με πτυχια που δινουν αδεια σκήσεως επαγγελματος σε όλα τα επαγγέλματα με το πτυχίο. Ανευ πιστοποίησης γνώσεων και ικανοτήτων. Εμπαιγμος και κοροιδία, εντάσσοντας επαγγέλματα τεχνικής εκπαιδευσης (σεκιουριτυ, μπραμεν0γουμεν,ταξι,φορτηγα, κρεοπωλες και σε λιγο και αγροτες) στο επίπεδο της Μεταδευτεροβάθμιας εκπαιδευσης-καταρτισης, τα οποία ανήκουν-αν παραδοσιακά στο μεταγυμνασιακό επίπεδο. Τι να περιμένει κανείς στην παιδεία οταν αλλαζουν καθε χρόνο οι υπουργοί και το εκπαιδευτικό προσωπικό ασχολειται με τις μετεγγραφες, τους πρυτάνεις,τους αναπληρωτες,και τους ωρομισθιους. Ενα γκριζο τοπίο που καμμία διακυβερνηση δεν μπορεί να αντιστρέψει, το κατωτερο δημόσιο ειναι ο πραγματικός κυβερνητης και οχι ανικανοι προσωρινοί υπουργοί που το μονο που τυος ενδιαφερει ειναι η ικανοποιηση των συντεχνιών.