Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη art.b. | 25 Ιουνίου 2015, 11:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα σας, Οι νέες ρυθμίσεις του πολυνομοσχεδίου δικαιώνουν όλους εμάς που διαβάσαμε μια και δύο μερικοί και τρείς φορές για να επιτύχουμε με έναν καλό βαθμό στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και να μπορέσουμε να εργαστούμε.Γιατί δεν είχαμε την οικονομική δυνατότητα να κανουμε σεμινάρια (που το μεγαλυτερο ποσοστό των 60.50 έχει) και να δουλέψουμε χωρίς καν να δώσουμε ΑΣΕΠ.Επίσης πολυ σωστή η ρυθμιση για την μοριοδότηση των δυσπροσίτων. Θα ήθελα να επισημάνω ακόμα οτι τα τελευταία χρόνια οι φόρμες των αναπληρωτών που συμπληρώνουμε κάθε καλοκαίρι παραμένουν οι ίδιες . Με αποτέλεσμα άτομα που έχουμε Braille ή επάρκεια στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα( η διερμηνεία ΕΝΓ δεν συμπληρώνεται πουθενά, κατα την γνώμη μου λανθασμένα) δεν μπορούσαμε να το δηλώσουμε γιατι το υπουργείο δεν μας επέτρεπε. Και ενώ κατέχαμε αυτά τα πτυχία στην φόρμα μας έμενε κλειδωμένο οτι δεν τα έχουμε. Οπότε η πρέπει να αλλάξει τελειώς η φόρμα των αναπληρωτών γενικής και να μην αναφέρετε καθόλου στα παραπάνω ¨πτυχία¨ η θα πρέπει να διαμορφωθεί έτσι ωστε να μας επιτρέπει να δηλώσουμε τι έχουμε και τι όχι. Σας ευχαριστώ