Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΗΣ | 25 Ιουνίου 2015, 14:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΙΣΙΜΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΟΠΟΥ ΠΡΟΤΑΣΣΕΤΑΙ Ο ΑΣΕΠ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΑΣΕΠ 2004 2006 2008 ΚΑΙ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΩΣ ΒΑΣΗ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΘΩΣ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΙΝ ΚΑΙ Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΕΠ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΦΕΡΘΗΣΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΙΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ ΠΡΟΤΑΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΕ