Σχετικά με το Άρθρο 48
Αξιότιμες κυρίες και κύριοι,
Η επιστροφή της εποπτείας των Κ.Ξ Γλωσσών στο υπουργείο παιδείας αποτελεί μια αποκατάσταση της λογικής καθώς τα Κ.Ξ. Γλωσσών παρέχουν εκπαιδευτική διαδικασία και όχι πώληση εμπορευμάτων.
Είναι λοιπόν αναγκαία η ρύθμιση και των εργασιακών σχέσεων με γνώμονα την καλύτερη παροχή ξενόγλωσσης εκπαίδευσης ( η παιδεία ενέχει μια πιο ενδελεχή ανάλυση).
Απαιτείται η κατοχύρωση εύλογου ωραρίου πλήρους απασχόλησης των εκπαιδευτικών ώστε να μπορούν να ανταπεξέρχονται στις ανάγκες της τάξης και βεβαίως να μπορούν να συντηρήσουν και τις δικές τους οικογένειες.
Η θέσπιση 18 ωρών ως πλήρες ωράριο, όπως ίσχυε με τις προ μνημονίου συλλογικές συμβάσεις εργασίας, πρέπει να αποτελέσει τον γνώμονα για την διευθέτηση της διαφοράς που προκύπτει ανάμεσα σε εργοδότες και εργαζόμενους.
Επιπλέον θεωρώ θετικότατη τη ρύθμιση 2.2. και 3.3 που δεν θίγει τους νόμιμα δρώντες ιδιοκτήτες φροντιστηρίων αλλά αποτρέπει σχέσεις «μαύρης» αδήλωτης εργασίας ή μερικώς αμειβόμενης εργασίας (πχ πέντε ώρες μάθημα τρεις με ένσημα)
Τέλος θα ήθελα να αναφερθώ στην απορρύθμιση που επιφέρει η σύντμηση των διακοπών Χριστουγέννων και Πάσχα ως τις 2 Ιανουαρίου και ως την Τρίτη του Πάσχα αντίστοιχα.
Τα Κ.Ξ. Γλωσσών δεν λειτουργούν υπό την πίεση των εισαγωγικών εξετάσεων καθότι τα προγράμματα σπουδών προσβλέπουν σε απόκτηση πιστοποιητικών γλωσσομάθειας και όχι ανταγωνισμού για την καλύτερη επίδοση που θα επιτρέψει την πρόσβαση σε κάποια πανεπιστημιακή σχολή.Δεν έχουν τα ξενόγλωσσα φροντιστήρια την ένταση και την χρονική πίεση που παρατηρείται στα Φροντιστήρια Μ.Ε. κατά το τελευταίο έτος προετοιμασίας που θα δικαιολογούσαν την ακύρωση των σχολικών αργιών.
Συνεπώς τα προγράμματα μπορούν να συμβαδίζουν με τη λειτουργία των σχολείων και να μην δημιουργούν σύγχυση και απορρύθμιση στους, πρωτίστως μικρών ηλικιών, μαθητές.
με εκτίμηση
Νίκος Μ
καθηγητής Ξένων Γλωσσών
Σχετικά με το Άρθρο 48 Αξιότιμες κυρίες και κύριοι, Η επιστροφή της εποπτείας των Κ.Ξ Γλωσσών στο υπουργείο παιδείας αποτελεί μια αποκατάσταση της λογικής καθώς τα Κ.Ξ. Γλωσσών παρέχουν εκπαιδευτική διαδικασία και όχι πώληση εμπορευμάτων. Είναι λοιπόν αναγκαία η ρύθμιση και των εργασιακών σχέσεων με γνώμονα την καλύτερη παροχή ξενόγλωσσης εκπαίδευσης ( η παιδεία ενέχει μια πιο ενδελεχή ανάλυση). Απαιτείται η κατοχύρωση εύλογου ωραρίου πλήρους απασχόλησης των εκπαιδευτικών ώστε να μπορούν να ανταπεξέρχονται στις ανάγκες της τάξης και βεβαίως να μπορούν να συντηρήσουν και τις δικές τους οικογένειες. Η θέσπιση 18 ωρών ως πλήρες ωράριο, όπως ίσχυε με τις προ μνημονίου συλλογικές συμβάσεις εργασίας, πρέπει να αποτελέσει τον γνώμονα για την διευθέτηση της διαφοράς που προκύπτει ανάμεσα σε εργοδότες και εργαζόμενους. Επιπλέον θεωρώ θετικότατη τη ρύθμιση 2.2. και 3.3 που δεν θίγει τους νόμιμα δρώντες ιδιοκτήτες φροντιστηρίων αλλά αποτρέπει σχέσεις «μαύρης» αδήλωτης εργασίας ή μερικώς αμειβόμενης εργασίας (πχ πέντε ώρες μάθημα τρεις με ένσημα) Τέλος θα ήθελα να αναφερθώ στην απορρύθμιση που επιφέρει η σύντμηση των διακοπών Χριστουγέννων και Πάσχα ως τις 2 Ιανουαρίου και ως την Τρίτη του Πάσχα αντίστοιχα. Τα Κ.Ξ. Γλωσσών δεν λειτουργούν υπό την πίεση των εισαγωγικών εξετάσεων καθότι τα προγράμματα σπουδών προσβλέπουν σε απόκτηση πιστοποιητικών γλωσσομάθειας και όχι ανταγωνισμού για την καλύτερη επίδοση που θα επιτρέψει την πρόσβαση σε κάποια πανεπιστημιακή σχολή.Δεν έχουν τα ξενόγλωσσα φροντιστήρια την ένταση και την χρονική πίεση που παρατηρείται στα Φροντιστήρια Μ.Ε. κατά το τελευταίο έτος προετοιμασίας που θα δικαιολογούσαν την ακύρωση των σχολικών αργιών. Συνεπώς τα προγράμματα μπορούν να συμβαδίζουν με τη λειτουργία των σχολείων και να μην δημιουργούν σύγχυση και απορρύθμιση στους, πρωτίστως μικρών ηλικιών, μαθητές. με εκτίμηση Νίκος Μ καθηγητής Ξένων Γλωσσών