Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Σωτηρία Γιωτοπούλου | 25 Ιουνίου 2015, 14:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πιστεύω οτι μεσα σε αυτό το γενικοτέρα άθλιο εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο σκοπίμως συντηρείται εσαεί, η πρόταση της ΟΛΜΕ είναι πραγματικά δίκαιη, με ισότιμη αντιμετώπιση προς πάσα κατεύθυνση, και με σαφή γνώμονα την λογική αλλά και τις ανάγκες τόσο της εκπαίδευσης, όσο και των εκπαιδευτικών που αγωνιούν για το μέλλον τους, μέλλον άρρηκτα συνδεδεμένο με αυτό της εκπαίδευσης. Το πολυνομοσχέδιο δρα αφοριστικά και ισοπεδωτικά στις ζωές χιλιάδων εκπαιδευτικών αλλά και των οικογενειών τους καθώς γίνονται άθυρμα στην ρουλέτα των εκάστοτε συμφερόντων, όχι μόνο οικονομικών. Η θέση της ΟΛΜΕ ΑΠΕΧΕΙ ΜΑΚΡΑΝ από κομματικούς χρωματισμούς, αντεκδικήσεις, άνισους και άδικους συμβιβασμούς. Και το κυριότερο: Αντιμετωπίζει τους εκπαιδευτικούς ως ανθρώπους με αναφαίρετα δικαιώματα και οχι σαν αύξοντες αριθμούς.