Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 70: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών και διοικητικών υπαλλήλων σε υπηρεσίες και φορείςΣχόλιο του χρήστη ΈΦΗ | 25 Ιουνίου 2015, 15:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αυτές οι αποσπάσεις με "μέσον",οι συνεχόμενες εικονικές αναρρωτικές,μένουν έγκυες με πρόγραμμα και από την πρώτη μέρα που κάνουν το test, ξεκινάνε τις επαπειλούμενες αναρρωτικές..Έχουν διοριστεί μακρυά και για 10 χρόνια δε θα πατήσουν με διάφορα τεχνάσματα,είναι από τα λίγα που αναφέρω,κατέστρεψαν αυτό που λέγεται Παιδεία,ευγενής ΆΜΙΛΛΑ,ευγένεια,δημοκρατία ....Εκπαιδευτικοί που αδιαφορούν για τα παιδιά που μένουν χωρίς δάσκαλο ή χωρίς καθηγητή,γιατί έτυχε αυτά τα παιδιά να γεννηθούν σε απομακρυσμένα χωριά...ένα δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα,άρρωστο,που καταστρέφει οικογένειες και παιδιά!Σε αντίθεση με τον ιδιωτικό Τομέα,που παρακολουθούμε απ'έξω,να λειτουργεί άψογα και να είναι δίπλα στην εργαζόμενη μητέρα!Οι εκπαιδευτικοί είναι καθημερινά στο σχολείο,οι αναρρωτικές και οι αποσπάσεις είναι σπάνιες! Προτείνω λοιπόν: α)Να καταργηθούν όλες οι αποσπάσεις έτσι ώστε να μη μπορεί να φύγει κανένας από εκεί που θα διορισθεί, τουλάχιστον όπως λέει η νομοθεσία για όλους τους φορείς για 10 χρόνια!Όταν λοιπόν θα δέχεται το διορισμό,θα είναι ενήμερος-η,ότι θα απαγορεύετε να κάνει και αίτηση,να μη δίνονται εξαιρέσεις,παρά μόνο αναπηρίες,με ασφαλιστικές δικλείδες..Και να αποδεχτεί τη θέση αυτός που θέλει να παραμείνει,ώστε να διασφαλίζουμε τα παιδιά μας ότι δε θα μείνουν χωρίς δάσκαλο!Κάτι που πλέον έγινε θεσμός! β)Οι εγκυμονούσες αλλά και οι γιατροί που δίνουν τις αναρρωτικές με μεγάλη ευκολία,μιας και οι κυρίες είναι πελάτισσες τους και θα πάνε να γεννήσουν στην κλινική,θα πρέπει να ελέγχονται εξονυχιστικά,όπως και οι εγκυμονούσες εκπαιδευτικοί στον ιδιωτικό Τομέα, που εργάζονται έως και τον 7ο μήνα και μάλιστα σε εργασίες ακόμη πιο δύσκολες!Μία έρευνα και καταγραφή θα σας επιβεβαιώσει!Καταγράψτε τις αναρρωτικές στον Δημόσιο και στον Ιδιωτικό Τομέα!Επιτέλους κάντε τη διαφορά,είμαστε όλοι παιδιά ενός Θεού..Δημόσιος και Ιδιωτικός Τομέας ισότιμοι σε όλα τα προνόμια... Δηλαδή μια πωλήτρια,μια κομμώτρια,μια ιδιωτική υπάλληλος δεν κινδυνεύει και δουλεύει μέχρι και την ώρα που θα γεννήσει και οι εκπαιδευτικοί και κάποιοι άλλοι Δημόσιοι Υπάλληλοι,που κάθονται στις ωραίες τους καρέκλες,κινδυνεύουν? γ)Πρέπει να βρεθεί τρόπος για την αντικειμενική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και αυτό να ισχύει και για όλο το Δημόσιο.Αξιολόγηση γίνεται,αλλά από ποιον?Από συναδέλφους που είναι στον ίδιο χώρο,και η πλειοψηφία λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο και "κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει",λέει σοφός λαός μας! Ένας απλός τρόπος και νομίζω δίκαιος,είναι να κρίνονται κυρίως από τους Πολίτες,κατά 60% και 40% από τον Προϊστάμενο.Στο τέλος κάθε χρόνου να συμπληρώνουν οι γονείς,ανώνυμα,ένα ερωτηματολόγιο αντικειμενικής και τεκμηριωμένης αξιολόγησης του δασκάλου ή καθηγητή που είχε το παιδί του και να το καταθέτει σε ένα κλειδωμένο κουτί.Ο Διευθυντής θα φροντίζει για τη μεταφορά του σε κάποια επιτροπή,Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων-Σύλλογος Δασκάλων ή Καθηγητών και ο Διευθυντής από άλλο σχολείο της ίδιας Περιοχής! Κάποιοι θα πουν ότι οι γονείς είναι υπερπροστατευτικοί,περίεργοι,εγωιστές,αδιάφοροι...Κάποιοι είναι σαφώς,δεν είναι όμως όλοι...Και η επιτροπή μπορεί να βγάλει συμπεράσματα,από πολλούς παράγοντες,που δε μπορώ να αναλύσω τώρα. δ)Κάθε τρία χρόνια να καταθέτετε στο Υπουργείο,μια τεκμηριωμένη άποψη για όλους και να δίνονται και bonus..κίνητρα.Να υπολογίζονται,η αξιολόγηση,οι αναρρωτικές,οι άδειες,οι συμπεριφορές,η απόδοση των παιδιών...