Η μη επαναφορά της βαθμίδας του Λέκτορα αποτελεί αρνητικό σημείο του ν/σ, αφού όλοι/ες όσοι/ες που υπηρέτησαν το Πανεπιστήμιο ως συμβασιούχοι διδάσκοντες/ουσες και δεν είχαν την δυνατότητα εξεύρευσης πόρων για να υποστηρίξουν την έρευνά τους ώστε να μπορούν να διεκδικήσουν θέση Επίκουρου, αποκλείονται νομοτελειακά από την δυνατότητα πρόσβασης σε Πανεπιστήμιο. Ας μην καλλιεργείται μια ανισοβαρής έμφαση προς την έρευνα, γιατί αυτό το μήνυμα εκπέμπει-έστω άρρητα και αθέλητα- το σχετικό άρθρο και παράλληλα υποβαθμίζει την διδασκαλία. Ήδη το διδακτικό έργο εκλαμβάνεται -από μεγάλη μερίδα μελών ΔΕΠ- ως πάρεργο, ως δευτερεούσης (το λιγότερο) σημασίας έργο εντός του Πανεπιστημίου. Η εμμονική μονομερής έμφαση στην έρευνα υπονομεύει το διττό έργο των πανεπιστημιακών που είναι τόσο η διδασκαλία όσο και η έρευνα. Η βαθμίδα του Λέκτορα πρέπει να επανέλθει με ανοικτές διαδικασίες εκλογής.
Η μη επαναφορά της βαθμίδας του Λέκτορα αποτελεί αρνητικό σημείο του ν/σ, αφού όλοι/ες όσοι/ες που υπηρέτησαν το Πανεπιστήμιο ως συμβασιούχοι διδάσκοντες/ουσες και δεν είχαν την δυνατότητα εξεύρευσης πόρων για να υποστηρίξουν την έρευνά τους ώστε να μπορούν να διεκδικήσουν θέση Επίκουρου, αποκλείονται νομοτελειακά από την δυνατότητα πρόσβασης σε Πανεπιστήμιο. Ας μην καλλιεργείται μια ανισοβαρής έμφαση προς την έρευνα, γιατί αυτό το μήνυμα εκπέμπει-έστω άρρητα και αθέλητα- το σχετικό άρθρο και παράλληλα υποβαθμίζει την διδασκαλία. Ήδη το διδακτικό έργο εκλαμβάνεται -από μεγάλη μερίδα μελών ΔΕΠ- ως πάρεργο, ως δευτερεούσης (το λιγότερο) σημασίας έργο εντός του Πανεπιστημίου. Η εμμονική μονομερής έμφαση στην έρευνα υπονομεύει το διττό έργο των πανεπιστημιακών που είναι τόσο η διδασκαλία όσο και η έρευνα. Η βαθμίδα του Λέκτορα πρέπει να επανέλθει με ανοικτές διαδικασίες εκλογής.