• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΩΡΑΙΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ' | 3 Δεκεμβρίου 2009, 16:19

    Κυρία υπουργέ κύριοι καθηγητές σας γράφω όχι σαν καθηγητής αλλά σαν γονέας και σύζυγος αδιόριστης φιλόλογου . Κατ΄αρχήν θα ήθελα να πω ότι λυπάμαι για αυτά που διαβάζω στην δημόσια διαβούλευση από ανθρώπους που έχουν τελειώσει πανεπιστήμιο, και διδάσκουν τα δικά ΜΑΣ παιδιά. Οφείλω να ομολογήσω ότι εγώ δεν έχω τελειώσει ανώτερη σχολή και έτσι σας θεωρώ όλους κάτι ανώτερο από εμένα . Θα ήθελα να θέσω λοιπόν ερωτήματα για τα οποία με τα λύπης μου δεν είδα να τα γράφει κανένας από αυτούς που είναι υπεύθυνοι για την μόρφωση των παιδιών μας ..... 1) Γιατί κάποιος που τελειώνει μια ανώτερη σχολή πρέπει να δώσει πάλι εξετάσεις για να αποδείξει ότι ξέρει π.χ ιστορία ή λογοτεχνία ή αρχαία ελληνικά το πανεπιστήμιο πια έννοια έχει? 2) Γιατί δεν γίνεται το ίδιο και στους άλλους κλάδους γιατροί ,δικηγόροι , μηχανικοί....κλπ επιστήμονες ? Θα έπεφτε πολύ γέλιο πιστεύω . 3) Εσείς κυρία υπουργέ σε ποιόν ΑΣΕΠ δώσατε? και αν ναι γιατί δεν δίνεται και εσείς σε αυτήν την ηλικία (όπως ζητάτε από πολλούς άλλους ) για να αποδείξετε την αξία σας? Θα το κάνατε? Για σκεφτείτε το λίγο και ελάτε στην θέση ενός 40αρη ,45αρη 50αρη....ήθελα πολύ να δω τα αποτελέσματα .......και την βαθμολογία σας.. 4) Το να έχεις περάσει ΑΣΕΠ ,να έχεις τελειώσει πανεπιστήμιο ,να έχεις και κάνα 2 διδακτορικά κ.λ.π σημαίνει αυτόματα ότι μπορείς και να διδάξεις ? Γιατί γνώσεις μπορεί να έχεις ....μεταδοτικότητα όμως και αν κάνεις για αυτήν την δουλειά η οποία είναι από τις πιο σημαντικές ΤΟ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ; ΠΩΣ; ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ; Το σχολείο δεν είναι κύριοι μια ... δημόσια υπηρεσία, έχει να κάνει με ανθρώπινες ψυχές ο δάσκαλος διαμορφώνει χαρακτήρες και την αυριανή κοινωνία. 5) Υπάρχει στο πρόγραμμα του υπουργείου η δια βίου εκπαίδευση των εκπαιδευτικών ...με σεμινάρια (ουσίας...εννοείται) ή άμα έχεις περάσει ΑΣΕΠ κ.λ.π όλα είναι ωραία και καλά και είμαστε όλοι ευτυχισμένοι ; Οι δάσκαλοι ,καθηγητές δεν πρέπει να εκπαιδεύονται συνεχώς ; δεν πρέπει να επαναξιολογούνται ; και από ΠΟΙΟΥΣ ; και ΠΩΣ; Ή μήπως δεν πρέπει; 6) Ως πότε ο κάθε υπουργός θα εφαρμόζει και τις δικές του ιδέες και θα πειραματίζεται σε καθηγητές και στα παιδιά μας; Ο ένας καταργεί την επετηρίδα ,ο άλλος 60-40 , εσείς ΑΣΕΠ .....ο άλλος δεν ξέρω και εγώ τι...καθιστέ κάτω και βρέστε τα επιτέλους ...είναι δύσκολο; Ή μήπως δεν βολεύει; 7) Ποίος ο λόγος της κατάργησης της επετηρίδας και η δημιουργία 3-4 άλλων (24μηνο κ.λ.π) υπήρχε πιο αξιοκρατικό κριτήριο από αυτήν ; Ή μήπως κάποιους ενοχλούσε; Γιατί δηλαδή κάποιος που μπήκε το 1986 στην φιλοσοφική με 19,3 είναι χειρότερος από έναν άλλο που μπήκε το 2006 με 14,5 ; χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν ..προς θεού αλλά δεν μπορώ να διαβάζω απόψεις 25αριδων ότι είναι πιο άξιοι επειδή έχουν πετύχει σε έναν διαγωνισμό ΑΣΕΠ στον οποίο και έναν μαθητή της 3ης λυκείου να βάλεις μπορεί να περάσει ( ή διαφωνείτε;) Άποψή μου είναι και λυπάμαι για αυτό και για τα συνδικαλιστικά όργανα των καθηγητών και των δασκάλων καθώς και των Πανεπιστημιακών που δεχτήκατε να απαξιώνεται με τέτοιο τρόπο το πτυχίο που με τόσους κόπους αποκτήσατε . Κυρία υπουργέ δέν αναφέρομε καθόλου σε προτάσεις γιατί ξέρω ότι οι αποφάσεις είναι παρμένες εδώ και πολλά πολλά χρόνια .Αυτό που ξέρω είναι ότι στα δικά μου παιδικά χρόνια στα ιδιωτικά σχολεία πήγαιναν παιδιά με τον γενικό χαρακτηρισμό «προβληματικά» , οι δάσκαλοι μας ήτανε άνθρωποι με αρχές και παλεύανε να μας μάθουνε γράμματα (και είχανε μπει χωρίς ΑΣΕΠ ,και ας ρίχνανε και κανένα χαστουκάκι) σήμερα «προβληματικά» είναι τα δικά μας παιδιά που δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα να τα στείλουμε στα ιδιωτικά (και ακούνε απο τον καθηγητή του «ΑΣΕΠ» ότι αν δεν το καταλάβατε αυτό θα σας το πούνε το απόγευμα στο φροντιστήριο ) ..όπως κάνετε εσείς (φαντάζομε ) γιατί αν πηγαίνατε το δικό σας παιδί στο δημόσιο σχολείο ίσως να ήταν διαφορετικά τα πράγματα ....... Ξέρω όμως τι θέλετε ..μαθητές ημιμαθείς που να ξέρουνε πολλά αλλά να μην ξέρουνε τίποτα ......καθηγητές υποχείρια του κάθε βουλευτή .....ημιμαθείς κακομοίρηδες ......πανεπιστήμια που να παράγουν αμόρφωτους επιστήμονες ,με βολεμένους «πανεπιστημιακούς δασκάλους» που παράγουν ....το τίποτα ........ ανθρώπους κλεισμένους στον μικρόκοσμό τους .....και τίποτα άλλο .. Κύριοι καθηγητές –ες από τις απόψεις που εκφράζεται αποδεικνύεται ότι μας έχουνε κάνει μια κοινωνία που ο καθένας να κοιτάει την πάρτη του ο καθένας εκφράζει αυτό που βολεύει τον καθένα ξεχωριστά ......ξέρω ότι δεν είναι η εύθηνη δεν είναι μόνο δική σας και σας φέρανε σε αυτήν τη θέση όλοι αυτοί που κάνουνε πειράματα σε εσάς και στα παιδιά μας και παίζουνε με την ζωή μας –σας.