Η καταργηθείσα βαθμίδα του Λέκτορα να ΜΗΝ επανέλθει. Οι βαθμίδες να παραμείνουν τρεις, όπως συμβαίνει στο εξωτερικό. Ο ελάχιστος χρόνος για εξέλιξη στην επόμενη βαθμίδα να είναι 4 έτη. Στη μεγάλη τους πλειοψηφία τα νέα μέλη ΔΕΠ (όποτε γίνουν νέες προσλήψεις) είναι σχετικά μεγάλα σε ηλικία, έχουν (πολύχρονη) μεταδιδακτορική εμπειρία και έχουν πάρα πολύ αυξημένα προσόντα (μεγάλο αριθμό δημοσιεύσεων, αναφορών, κλπ) για να εισέρχονται στη βαθμίδα του λέκτορα. Οι ταλαντούχοι, με καλές σπουδές νέοι αλλά επιστημονικά έμπειροι λέκτορες υποβαθμίζονται και έχουν ουσιαστικά μειωμένες αρμοδιότητες σε σχέση με τα πραγματικά τυπικά και ουσιαστικά προσόντα τους (π.χ. δεν μπορούν καν να επιβλέψουν διδακτορικές διατριβές). ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ, και σε σχέση με την πρότερη (πριν το νόμο 4009) κατάσταση, να δοθούν περισσότερες και αυξημένες αρμοδιότητες στους λέκτορες (π.χ. να μπορούν να επιβλέψουν διδακτορικές διατριβές, να έχουν ανάθεση υπευθυνότητας μαθήματος στο προπτυχιακό και στο μεταπτυχιακό επίπεδο, κλπ). Είναι παράδοξο οι λέκτορας, με τα αυξημένα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα που έχουν σήμερα, να μην μπορούν να χρεωθούν την επίβλεψη διδακτορικών διατριβών, ενώ στην ουσία επιβλέπουν «άτυπα» πολλές από αυτές σε διάφορα εργαστήρια.
Η καταργηθείσα βαθμίδα του Λέκτορα να ΜΗΝ επανέλθει. Οι βαθμίδες να παραμείνουν τρεις, όπως συμβαίνει στο εξωτερικό. Ο ελάχιστος χρόνος για εξέλιξη στην επόμενη βαθμίδα να είναι 4 έτη. Στη μεγάλη τους πλειοψηφία τα νέα μέλη ΔΕΠ (όποτε γίνουν νέες προσλήψεις) είναι σχετικά μεγάλα σε ηλικία, έχουν (πολύχρονη) μεταδιδακτορική εμπειρία και έχουν πάρα πολύ αυξημένα προσόντα (μεγάλο αριθμό δημοσιεύσεων, αναφορών, κλπ) για να εισέρχονται στη βαθμίδα του λέκτορα. Οι ταλαντούχοι, με καλές σπουδές νέοι αλλά επιστημονικά έμπειροι λέκτορες υποβαθμίζονται και έχουν ουσιαστικά μειωμένες αρμοδιότητες σε σχέση με τα πραγματικά τυπικά και ουσιαστικά προσόντα τους (π.χ. δεν μπορούν καν να επιβλέψουν διδακτορικές διατριβές). ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ, και σε σχέση με την πρότερη (πριν το νόμο 4009) κατάσταση, να δοθούν περισσότερες και αυξημένες αρμοδιότητες στους λέκτορες (π.χ. να μπορούν να επιβλέψουν διδακτορικές διατριβές, να έχουν ανάθεση υπευθυνότητας μαθήματος στο προπτυχιακό και στο μεταπτυχιακό επίπεδο, κλπ). Είναι παράδοξο οι λέκτορας, με τα αυξημένα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα που έχουν σήμερα, να μην μπορούν να χρεωθούν την επίβλεψη διδακτορικών διατριβών, ενώ στην ουσία επιβλέπουν «άτυπα» πολλές από αυτές σε διάφορα εργαστήρια.