Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 51: Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μαρία | 25 Ιουνίου 2015, 18:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι τρεις ειδικότητες που προϋπήρχαν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, πριν τις μετατάξεις (Μουσικοί, Γυμναστές, Αγγλικών), έχουν πληρώσει (και εξακολουθούν να πληρώνουν) βαρύ τίμημα από την άδικη διαδικασία των "υποχρεωτικών" μετατάξεων.Πολλοί από εμάς περιμέναμε ίσως και πάνω από δεκαετία για να πάρουμε μετάθεση στον τόπο συμφερόντων μας και εν μία νυκτί τοποθετήθηκαν στον τόπο αυτό συνάδελφοι από τη Δευτεροβάθμια (οι οποίοι φυσικά δεν φταίνε σε τίποτα). Το μεγαλύτερο πρόβλημα των ειδικοτήτων όμως , σε ότι αφορά τις υπηρεσιακές μεταβολές είναι τα κενά «φαντάσματα». Είναι τα σχολεία που χρειάζονται για να λειτουργήσουν πχ δύο εκπαιδευτικοί Αγγλικών και αλλά υπάρχει μόνο μία οργανική θέση. Το κενό αυτό εσφαλμένα λογίζεται ως λειτουργικό (λειτουργικό ονομάζουμε ένα κενό στο οποίο υπάρχει εκπαιδευτικός τοποθετημένος, αλλά έχει άδεια) με αποτέλεσμα να υπάρχουν απίστευτα πολλά κενά στα οποία κανείς δε μπορεί να μετατεθεί. Σας υπενθυμίζω τα τραγικά κενα που υπήρχαν τη σχολική χρονιά 2013-2014, κατά την οποία ελαχιστότατες σχολικές μονάδες είχαν πλήρες πρόγραμμα (πρωινή ζώνη, πρωινο, ολοήμερο) μέχρι και το Δεκέμβριο, με αποτέλεσμα οι μαθητές να στερούνται παιδείας και εκπαίδευσης, οι οικογένειες των παιδιών να ζητούν να βρουν ποιός θα παραλάβει και θα κρατήσει τα παιδια τους όσπου να σχολάσουν εις βάρος του ήδη πενιχρού τους εισοδήματος, το δημόσιο σχολείο να είναι σαφώς υποβαθμισμένο σε σύγκριση με το ιδιωτικό και εμείς που εργαζόμαστε μακρια από τον τόπο κατοικίας μας σε εποχές οικονομικής εξαθλίωσης να ξοδεύουμε τον πενιχρό μισθό μας ή σε έξοδα μετακίνησης ή στην ενοικίαση δεύτερου σπιτιού στον τόπο του ΠΥΣΠΕ μας, την ώρα μάλιστα που τα σχολεία της γειτονιάς μας, τα σχολεία που φοιτούν τα παιδιά μας, να υπολειτουργούν. Η σύσταση οργανικών για όλα αυτά τα σχολεία θα έλυνε το πρόβλημα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης άπαξ και δια παντώς. Επειδή όμως η κατάσταση στη χώρα είναι αυτή που είναι, ίσως είναι δύσκολο να πραγματοποιηθεί άμεσα κάτι τέτοιο. Η πρόταση που καταθέτω είναι τα κενά «φαντάσματα» να ονομαστούν πάγια λειτουργικά κενά και να δοθούν άμεσα και κατα προτεραιότητα για μετάθεση στις Προϋπάρχουσες Κοινές Ειδικότητες Πρωτοβάθμιας (Αγγλικών , Γυμναστές, Μουσικής), οι οποίες αδικήθηκαν κατάφορα με τις μετατάξεις.